دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 14189
معاون مطبوعات ارشاد:

فضای انتخابات در قم پرشور و بدون حاشیه است

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در شرایط کنونی با آغاز فرصت قانونی تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا فضای پرشور انتخاباتی در قم شکل گرفته است.
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم
به گزارش قم نیوز، محمد خامه‌یار روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص نظارت دقیق این اداره کل بر اقلام تبلیغاتی کاندیداها تاکید کرد: این اداره کل در این ایام و حتی در روز جمعه نیز از 9 صبح تا هفت بعد از ظهر فعال بوده و خدمت رسانی به کاندیداها، چاپخانه‌ها و ... را در خصوص تایید اقلام تبلیغاتی انجام می‌دهد.
 
وی با اشاره به اینکه فضای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قم پرشور و بدون حاشیه است، تاکید کرد: در برخی از اقلام تبلیغاتی کاندیداها مواردی نظیر انتخاب برخی شعارها داده شده و یا انتساب به قومیت‌ها مطرح شده بود که در این زمینه تذکرات لازم داده شده و موارد رفع شده است.
 
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه اقلام تبلیغاتی از 15 استان کشور در قم چاپ می‌شود ادامه داد: کاندیداهای 30 شهر به دلیل بالا بودن کیفیت و ارزان بودن قیمت چاپ و تولید اقلام تبلیغاتی خود را در قم انجام می‌دهند و البته در این زمینه نیز نظارت‌های لازم اعمال می‌شود.
 
وی به انتشار تبلیغات گروهی اشاره کرد و گفت: در مجموع روند خوبی بر تبلیغات انتخاباتی در قم حاکم است و شعارهای مطرح شده از سوی اغلب کاندیداها عاقلانه و در حیطه وظایف و اختیارات شورای شهر است.
 
خامه‌یار به کسب مجوز 10 لیست در انتخابات اشاره کرد و گفت: در برخی این لیست‌ها افراد دارای سابقه اجرایی و مدیریت حضور داشته و در برخی دیگر کاندیداهای جوان‌تر حضور دارند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccosqs.2bq048laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما