سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 47039
منبع : خبرگزاری فارس
همزمان با روز طبیعت صورت گرفت

توزیع 2700 کیلوگرم زغال و هیزم در بوستان‌های شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم گفت: همزمان با روز طبیعت هزار و500 کیلوگرم زغال و هزار و 200 کیلوگرم هیزم خورد شده برای استفاده از کباب پزهای بوستان‌های منطقه توزیع شد.
توزیع 2700 کیلوگرم زغال و هیزم در بوستان‌های شهر قم
به گزارش قم نیوز، رضا پوریافر امروز با بیان اینکه همزمان با روز طبیعت آماده باش کلیه نیروهای منطقه در سه شیفت کاری صورت گرفت گفت: 200 نفر نیروی پیمانی و شرکتی مجموعه منطقه سه در این روز آماده خدمت‌رسانی به مردم بودند.

وی با اشاره به هماهنگی با واحد سد معبر و اقدام به رفع 37 مورد سد معبر توسط عوامل منطقه در روز طبیعت بیان کرد: نظافت معابر و سکوهای بوستان‌های سطح منطقه برای استقبال از شهروندان دیگر اقدامی بود که در این روز صورت گرفت.

شهردار منطقه سه از تهیه و توزیع هزار و500 کیلوگرم زغال و هزار و 200 کیلوگرم هیزم خورد شده برای استفاده از کباب پزهای بوستان‌های شهید بنیادی، فدک، لاله، ارغوان و نارون خبر داد و افزود: همچنین 340 کیلوگرم کیسه زباله تهیه و بین شهروندان برای جمع آوری زباله در بوستان‌ها توزیع شد.

وی نصب بنر اطلاع‌رسانی و هشدار فضای سبز در بوستان‌ها به تعداد 85 عدد را یادآور شد و گفت: همچنین جانمایی 57 کارتن‌پلاست در بوستان‌های شهید بنیادی، فدک و لاله انجام شد.

پوریافر به استقرار سه دستگاه خودروی پرس در این بوستان‌ها و استقرار خودروی باب‌کت برای جمع‌آوری زباله اشاره کرد و افزود: هماهنگی با آتش‌نشانی داشتیم که استقرار خودرو در این سه بوستان برای تامین ایمنی مردم صورت گرفت.

وی به تهیه 10 عدد کپسول آتش‌نشانی در این بوستان‌ها و بوستان جنگلی عوارضی تهران اشاره کرد و گفت: ضمن آماده سازی 19 باب سرویس بهداشتی با 120 چشمه اقداماتی برای آماده سازی نمازخانه‌ها در بوستان‌ها و اقامه نماز جماعت صورت گرفت.

شهردار منطقه سه قم آماده سازی پارکینگ‌ها و برگزاری مراسم جشن در بوستان شهید بنیادی و ایجاد غرفه کودک در این بوستان را مورد توجه قرار داد و گفت: همچنین با استقرار نیروهای خدماتی منطقه به طور مستمر نظافت بوستان‌ها و خدمات رسانی به شهروندان و زائرین در دستور کار منطقه بود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccoxq0.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما