يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 30019
مدیرکل تبلیغات مسجد مقدس جمکران:

کاروان‌های زیارتی مسجد جمکران با حضور مبلغان مهدوی تقویت می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تبلیغات مسجد مقدس جمکران گفت: کاروان‌های زیارتی مسجد مقدس جمکران با حضور مبلغان مهدوی و ارائه برنامه‌های فرهنگی، تقویت شده و زمینه حضور با معرفت در مسجد جمکران بیشتر فراهم می‌شود.
کاروان‌های زیارتی مسجد جمکران با حضور مبلغان مهدوی تقویت می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محسن ناصحی که در دومین همایش کاروان‌های زیارتی مسجد مقدس جمکران سخن می‌گفت، اظهار داشت: ستاد ساماندهی کاروان‌های زیارتی مسجد جمکران، از محرم ۱۳۹۳ فعالیت خود را برای ساماندهی و ارائه خدمات منظم به کاروان‌های زیارتی مسجد مقدس جمکران آغاز کرد.

مدیر تبلیغات مسجد مقدس جمکران افزود: تاکنون ۴۵۰ کاروان از سراسر کشور شناسایی شده است که ۲۰۰ کاروان از تهران ۲۵۰ کاروان از دیگر استان‌ها بوده‌اند که همایش نخست به کاروان‌های غیر تهرانی اختصاص داشت و این همایش به کاروان‌های تهرانی اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: در مدت فعالیت ستاد ساماندهی کاروان‌های زیارتی، مکانی برای ساماندهی در نظر گرفته شد و نرم افزاری نیز برای شناسایی و ثبت اطلاعات کاروان‌ها تهیه شد.

حجت الاسلام ناصحی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات از جمله غذای تبرکی تا اندازه ممکن، ایجاد دستگاه کارتکس برای ثبت اثر انگشت و حضور مدیران کاروان‌ها، تسهیل در ثبت ورود و خروج اتوبوس‌های حامل زائرین با همکاری پلیس راه از جمله برنامه‌های عملیاتی شده در ایام فعالیت ستاد ساماندهی کاروان‌های زیارتی است.

مدیرکل تبلیغات مسجد مقدس جمکران افزود: یکی از برنامه‌های مهم این ستاد، فعالیت‌های فرهنگی در کاروان‌هاست و از این رو برنامه ای برای همراه شدن مبلغ از شهر تهران یا نقطه ای از قم و ارائه محتوای فرهنگ به مدیران کاروان‌ها برای پخش در مسیر رفت و آمد داریم.

وی افزود: تمام هدف ما این است که زائران با معرفت نسبت به امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا کردند و بهره لازم را از این مسجد که در بیداری به دستور امام زمان(عج) ساخته شده است، ببرند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccoxq1.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما