شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : 27059
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)

جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها در قم به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و با هدف تببین سبک زندگی اسلامی در قم برگزار شد.
جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، ششمین جشن هلهله فرشته‌ها با رویکرد تببین سبک زندگی و معرفی الگوی ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با حضور پرشور مردم قم در حسیسنه شهدای قم برگزار شد.

این جشن به همت هیئت یازهرا و با مشارکت معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قم با حضور حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، حجت الاسلام شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسئولان استانی و جمع کثیری از اقشار مختلف جامعه در حسینیه شهدای قم انجام شد.

در این مراسم که با اجرای سید کاظم احمدزاده برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام قرائتی به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان اینکه برای افزایش رشد ازدواج نیاز به بسیج عمومی داریم، تصریح کرد: همه باید برای نهضت ازدواج آسان قیام کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ازدواج نوبتی نیست و نیازی است، ابراز داشت: من با ازدواج دانشجویی موافق نیستم و طرفدار ازدواج دبیرستانی هستم.

در این مراسم محمود کریمی، سید مهدی میرداماد و سید محسن بنی فاطمه از ذاکرین اهل بیت (ع) به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) مداحی کردند و سید حمیدرضا برقعی از شاعران آئینی کشور به شعرخوانی پرداخت.

به همت خیرین، دفا‌تر بیوت مراجع تقلید و نهادهای اجرایی جهیزیه ۱۱۰ زوج نیازمند تامین شد و شهردار قم نیز زمینی را جهت ساخت تالار برای برگزاری مراسم جشن زوج‌های نیازمند به هیئت «یازهرا» اهدا کرد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdccoxqi.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما