يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : 50099
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ تنيس استان قم خبر داد

مقام سوم تنيسور قم در رقابت برترين‌هاي كشور

قم نيوز : قم نيوز: دبير هیأت‌‌ تنيس استان قم از موفقيت ملي‌پوش تنيس قم در كسب مقام سوم رقابت‌هاي برترين تنيسورهاي رده سني بزرگسالان كشور خبر داد.
مقام سوم تنيسور قم در رقابت برترين‌هاي كشور
مقام سوم تنيسور قم در رقابت برترين‌هاي كشور
به گزارش قم نيوز، سیدمقتدا خاتمی امروز، اظهار کرد: کسب مقام سومی رقابت برترین‌های تنیس کشور توسط امیرحسین بادی بعد از موفقیت وی در کسب مقام نایب‌قهرمانی مسابقات جام رمضان تنیس ایران رقم خورد و این تنیسور ارزشمند و شاخص همچنان در مسیر موفقیت گام بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ برای کسب عناوین برتر مسابقات برترین‌های ایران جذاب و تماشایی بود، تصریح کرد: با توجه به حضور چهره‌های شاخص این رشته از جمله ملی‌پوشان تنیس ایران، واقعا کار برای کسب مقام سخت بود اما شاهد حضور درخشان چند تنیسور قم در این رقابت‌ها بودیم.

دبیر هیأت‌‌ تنیس استان قم اضافه کرد: در این پیکارها چند تنیس‌باز قم از جمله امیرحسین بادی، سهیل زندی، سینا یوسف‌زاده و محمدحسین جلالیان حضور داشتند و امیرحسین بادی در رده سنی بزرگسالان به مقام سوم دست یافت اما سایر نفرات تا حضور در جمع هشت نفر برتر رده‌های سنی زیر 14، زیر 16 و زیر 18 سال مسابقات بالا آمدند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها به میزبانی تهران و در سطحی مطلوب از نظر کمی و کیفی به انجام رسید، اضافه کرد: در رده سنی بزرگسالان شاهد رقابت 16 تنیسور برتر کشور بودیم، مسابقاتی که با عنوان تنیس مسترز و با عنوان جام شهید حسین بنی‌اردلان برگزار شد.

خاتمی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه مراسم قرعه‌کشی بازی‌ها با حضور رئیس سازمان لیگ تنیس کشور، مدیر مجموعه ورزشی آپت، سامان حسنی سرداور مسابقات و تنیسورهای شرکت کننده برگزار شد، و شرکت کنندگان به مدت پنج روز برای کسب عناوین برتر به رقابت پرداختند.

وی یاد آور شد: تنیسورهایی از اصفهان، تهران، قم، کرمان، فارس و خوزستان در این دوره از مسابقات حضور داشتند که از جمله آنها می‌توان به حمیدرضا نداف، فرشاد طلاور، شهاب راطق و نوید ضرابی از اصفهان، امیرحسین بادی از قم، معین محمدی از کرمان و محمد کارگران عروجی از فارس اشاره کرد.

دبیر هیأت‌‌ تنیس استان قم افزود: همچنین تنیسورهای مطرح تهران نظیر انوشا شاه‌قلی، حسام یزدی، حمیدرضا آل‌یاسین،  محسن حسین‌زاده، مهدی سوری، کیارش سوری، امید سوری و امیرمحمد ادب‌جو به همراه اشکان ادیبی از خوزستان به عنوان تنیسورهای برتر ایران در این مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccoxqp.2bqxo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما