شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : 32305
در دو هفته اخیر صورت گرفت

کاهش بیش از ۴۱ میلیارد ریال حجم معاملات سهام در قم

قم نيوز : قم نگار: حجم سهام معامله شده در تالار بورس منطقه‌ای قم در دو هفته اخیر ۴۱ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال با کاهش مواجه شد.
کاهش بیش از ۴۱ میلیارد ریال حجم معاملات سهام در قم
به گزارش قم نگار، حسین مروجی با تبیین گزارش تالار بورس اوراق منطقه‌ای قم در دو هفته اخیر اظهار داشت: ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم معامله شده در هفته پایانی مرداد ماه ۹۰میلیارد و ۳۹۲ میلیون و ۷۶۵ هزار ریال بود که در هفته نخست شهریور ماه این رقم به ۴۸ میلیارد و ۷۰۹ میلیون و ۹۷۷ هزار ریال رسید.

وی حجم سهام و حق تقدم معامله شده در هفته پایانی مرداد ماه را ۴۸ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۵۵ سهم ذکر کرد و گفت: این شمار سهم در هفته نخست شهریور ماه به ۲۷ میلیون و ۸۰ هزار و ۷۰۳ سهم رسید.

مدیرکل بورس منطقه‌ای قم همچنین تعداد کدهای جدید را در هفته پایانی مرداد ماه ۷۴ کد عنوان کرد و گفت: در هفته نخست شهریور ماه شمار کدهای جدید به ۹۵ کد افزایش یافت.

وی شمار شرکت‌های معامله شده را مورد اشاره قرار داد و گفت: تعداد شرکت‌هایی که سهام آنها معامله شده در هفته نخست شهریور ماه نسبت به هفته قبل از آن از ۱۲۸ شرکت به ۱۲۰ شرکت کاهش یافت.

مروجی درصد خرید و فروش در دو هفته اخیر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در هفته نخست شهریور ماه ۴۶ درصد خرید در بورس صورت گرفت که نسبت به هفته قبل از آن این میزان ۶ درصد افزایش داشت.

مدیرکل بورس منطقه‌ای قم همچنین درصد فروش در بورس منطقه‌ای را در این مدت مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در هفته نخست شهریور ماه ۵۴ درصد فروش صورت گرفت که نسبت به هفته قبل از آن با چهار درصد کاهش مواجه شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccp1q1.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما