چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : 22315

شکست تیم بانوان آبادگران قم برابر پیروزی کردستان

قم نيوز : قم نیوز:‌تیم فوتسال بانوان آبادگران قم در ادامه مسابقات لیگ فوتسال بانوان کشور در کامیاران، مغلوب تیم فوتسال پیروزی کامیاران کردستان شد.
شکست تیم بانوان آبادگران قم برابر پیروزی کردستان
به گزارش قم نیوز، در سومین روز از مسابقات دور برگشت لیگ فوتسال دسته دوم کشور که در شهر کامیاران کردستان تیم فوتسال بانوان آبادگران قم مقابل پیروزی کامیاران با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شد.

در این مسابقه، شاگردان نرگس رضایی که برای کسب سهمیه صعود از این گروه نیاز به پیروزی داشتند نتوانستند به امتیازی برسند تا از صعود به دور دوم محروم شوند.

گل‌های تیم فوتسال بانوان آبادگران قم را در این مسابقه زهرا قربانی، زهرا ایمانی راد و نرگس قبادی به ثمر رساندند.

تیم فوتسال بانوان آبادگران قم در نخستین بازی از دور برگشت خود با نتیجه ۴ بر ۳ از سد آریا خزر نکا مازندران گذشته بود و در دومین مسابقه خود با نتیجه ۱۰ بر ۷ برابر هیئت فوتبال اصفهان مغلوب شده بود.

در دور رفت به میزبانی نکاء، تیم بانوان آبادگران قم با هدایت نرگس رضایی در نخستین مسابقه خود در نکا برابر تیم آریا خزر نکاء قرار گرفت و به تساوی ۲ بر ۲ برابر این تیم رضایت داد.

نماینده قم در دومین مسابقه به دیدار تیم هیئت فوتبال اصفهان رفت و در یک بازی بر‌تر با پیروزی قاطع ۶ بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد و سومین و آخرین مسابقه این تیم در دور رفت برابر تیم فوتسال پیروزی کامیاران برگزار شد که این مسابقه با برتری ۶ بر ۴ تیم پیروزی کامیاران کردستان خاتمه یافت.

آبادگران در دور رفت این مسابقات در حالی که در وضعیتی نادر تمامی تیم‌های حاضر در جدول ۴ امتیاز کسب کردند به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به سایرین در صدر جدول قرار گرفت اما در ‌‌نهایت نتوانست از گروه خود صعود کند.

تیم بانوان آبادگران قم در مسابقات دور برگشت با ترکیب ۸ نفره زهرا ایمانی راد، زهرا قربانی، شیرین اسماعیلی، طاهره شکری، زهرا مرادی، مهناز فرهانی، نرگس قبادی و الهام ظهوری با مربیگری نرگس رضایی و سرپرستی الهام اسحاقی در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور شرکت می‌کند و این در حالی است که ۲ بازیکن قمی این تیم که در دور رفت همراه این تیم بوده‌اند، در دور برگشت به دلایل آسیب دیدگی و شخصی آبادگران را همراهی نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdccp1qi.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما