يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : 27365
در لیگ بر‌تر هندبال باشگاه‌های کشور رخ داد

شکست سنگین تیم هندبال صبای قم برابر مس کرمان

قم نيوز : قم نیوز: تیم هندبال صبای قم در لیگ بر‌تر هندبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی برابر تیم هندبال مس کرمان مغلوب شد تا کماکان روی خط شکست حرکت کند.
شکست سنگین تیم هندبال صبای قم برابر مس کرمان
به گزارش قم نیوز، هفته هفتم لیگ بر‌تر هندبال باشگاه‌های کشور با برگزاری چند مسابقه ادامه یافت که در یکی از بازی‌های برگزار شده در قم، تیم هندبال صبای قم برابر مس کرمان مغلوب شد تا به روند ناکامی‌های خود ادامه دهد.

در این مسابقه که در سالن مجموعه ورزشی مریم قم برگزار شد تیم هندبال صبا همانند مسابقات گذشته خود در نیمه نخست تلاش زیادی برای پیروزی انجام داد اما افت قوای بدنی در نیمه دوم و عدم بهره جستن از موقعیت‌های گلزنی سبب شد شکست دیگری برای نماینده هندبال قم رقم بخورد.

شکست ۳۷ بر ۱۹ صبای قم برابر مس، سرنوشت نهایی این مسابقه بود تا اوضاع تیم هندبال صبا کماکان بحرانی باقی بماند و این تیم خود را در مسیر سقوط به دسته اول ببیند.

هندبالیست‌های صبا که امسال برای دومین سال متوالی در لیگ بر‌تر هندبال باشگاه‌های کشور حضور دارند در هفته‌های آغازین مطابق پیش بینی‌ها نتیجه گرفتند و با ۵ شکست در ۵ بازی نخست و البته استراحت در هفته سوم، نتایج ضعیفی از خود بر جای گذاشتند که البته چندان هم دور از انتظار نبود.

صبا که امسال از نظر مالی شرایطی بد‌تر از سال گذشته را تجربه می‌کند تیمی را به کارزار لیگ بر‌تر فرستاده که شاید از نظر بومی بودن ۱۰۰ درصدی تیم، قابل احترام باشد اما به دلیل از دست دادن بازیکنان باکیفیتش از یک سو و ناتوانی مالی در جذب بازیکنان جدید در سطح لیگ بر‌تر، باید منتظر روزهای سختی باشد.

صبا در مسابقات گذشته‌اش در فصل جدید لیگ بر‌تر هندبال علاوه بر شکست خانگی برابر مس کرمان، برابر تیم‌های نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی تهران، منیزیم فردوس، سپاهان اصفهان و شهرداری تبریز مغلوب شده که دیدار برابر شهرداری تبریز در قم و سایر بازی‌ها در زمین حریفان برگزار شده است.
https://qomnews.ir/vdccp1qi.2bqme8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما