چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 51395
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم:

اولویت شورای پنجم قم باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باشد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: اولویت شورای اسلامی پنجم این شهر باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر قم باشد،
اولویت شورای پنجم قم باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باشد
به گزارش قم نیوز، نعمت‌الله عواطف ‌رستمی در قم با اشاره به وضعیت پروژه متروی شهر قم اظهار کرد: واگن‌های قطارهای موردنیاز برای این پروژه سفارش داده شده و این واگن‌ها در حال ساخت است.

وی ادامه داد: شورای شهر قم تصمیم گرفته است که حفر تونل خط دوم متروی این شهر از منطقه پردیسان شروع شود، شورای شهر قم در طول سه سال مبلغ 410 میلیارد تومان بودجه را برای پروژه متروی این شهر تخصیص داد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: اولویت شورای اسلامی پنجم این شهر باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر قم باشد، البته هم اکنون تعداد پروژه‌های نیمه تمام در سطح این شهر کم است، همچنین شورای پنجم شهر قم باید تصمیمات اساسی را در خصوص بحث حمل و نقل شهری در این شهر بگیرد.

عواطف رستمی با اشاره به ضرورت توجه شورای پنجم شهر قم به هسته مرکزی این شهر اظهار کرد: این شورا باید به هسته مرکزی شهر قم توجه کند، متاسفانه در دوره چهارم شورای این شهر به این هسته کمتر توجه شد.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده عمر ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر قم به 10 سال می‌رسد و اگر بخواهیم استاندارد را در این زمینه رعایت کنیم، سال آینده باید آخرین سال فعالیت ناوگان فعلی حمل و نقل عمومی در شهر قم باشد و نیاز به بازسازی این ناوگان داریم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccp1qp.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما