يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : 12875
منبع : قم نیوز
معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد

افزایش 25 درصدی زمان اقامت مسافران در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در نوروز امسال زمان اقامت مسافران در قم نسبت به سال های گذشته 25 درصد افزایش یافته است.
افزایش 25 درصدی زمان اقامت مسافران در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم با بیان اینکه ۱۰۰ بوستان قم برای اسکان موقت زائران و مسافران نوروزی تجهیز شده اند اظهار کرد: در این میان ۱۰ بوستان که بزرگ تر و در مسیر تردد زائران قرار داشته به صورت ویژه آماده سازی شده اند.

وی افزود: تعمیر و نصب وسایل ورزشی و بازی کودکان، سرویس های بهداشتی، سیستم های صوتی و روشنایی، ایستگاه های شارژ گوشی همراه و برپایی نمایشگاه های فرهنگی و عرضه محصولات فرهنگی از جمله این اقدامات به شمار می روند ضمن اینکه در راستای تامین بهداشت عمومی، توزیع کیسه های زباله و کارتن پلاست میان مسافران هم در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در نوروز امسال زمان اقامت مسافران در قم نسبت به سال های گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است خاطرنشان کرد: این افزایش چشمگیر بیان گر بهبود زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز گردشگران در قم است.

وی ادامه داد: بوستان های فدک، بنیادی و مهدی(عج) پذیرای بیشترین حجم مسافر و نصب چادر را در نوروز امسال داشته اند.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: شهرداری قم با هشت ستاد مرکزی در مناطق هشت گانه و ۱۵ ستاد فرعی با همکاری هلال احمر و نیز شماره تلفن ۱۳۷ کار اطلاع رسانی به موقع و صحیح را به زائران و مسافران انجام می دهد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccp4qs.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما