دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : 36635
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم خبر داد

اعلام برنامه‌های دهه فجر در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی استانداری قم از اعلام برنامه‌های دهه فجر در قم خبر داد.
اعلام برنامه‌های دهه فجر در قم
به گزارش قم نیوز، سیدرضا طباطبایی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی استاندار قم که به مناسبت دهه فجر در تالار امام جواد استانداری قم برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر اظهار کرد: ۱۲ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی‌، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده است که زنگ انقلاب در یکی از مدارس با حضور استاندار نواخته شد و پس از نماز مغرب و عشا دیدار استاندار با خانواده شهدا صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی، همدلی و همزبانی دولت و ملت سفر به بخش جعفرآباد و دیدار استاندار با مردم انجام می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با بیان اینکه ۱۴ بهمن دارای عنوان انقلاب اسلامی، نهضت علمی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی است، گفت: سه همایش بزرگ در استان قم با عنوان فرهنگ جهادی از سوی اداره‌کل جهاد کشاورزی، همایش تجلیل از نخبگان، سرآمدان و مستعدان از سوی استانداری و بنیاد نخبگان استان قم و همایش کارگران از سوی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این روز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت غبارروبی مزار شهدا همراه با سراسر کشور و حضور استاندار در مساجد سطح شهر انجام می‌شود.

طباطبایی عنوان کرد: روز جمعه مصادف با ۱۶ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی، عدالت‌خواهی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) حضور یکی از اعضای هیئت دولت به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به برنامه روز ۱۷ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان، سبک زندگی ایرانی اسلامی گفت: دو همایش از سوی کمیته امداد امام خمینی در این روز برگزار می‌شود، مشاور وزیر کشور در امور بانوان به استان قم سفر می‌کند و شب ۱۷ بهمن با حضور استاندار مراسمی در مسجد فاطمه الزهرا پردیسان برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم خاطرنشان کرد: ۲۱ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی و مقابله با نفوذ دشمن سفر به شهر قنوات صورت می‌گیرد و استاندار قم دیداری با مردم منطقه و بازدید از چند پروژه در استان قم دارد.

وی عنوان کرد: روز پنجشنبه مصادف با ۲۲ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccpeq1.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما