دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 29615
معاون شهرک معارفی بهشت بانو خبر داد

حضور 200 تیم در مراحل اجرای شهرک معارفی بهشت بانو

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرک معارفی بهشت بانو با اشاره به اهیمت فعالیت های فرهنگی، از حضور 200 تیم در مراحل اجرای شهرک معارفی بهشت بانو خبر داد.
حضور 200 تیم در مراحل اجرای شهرک معارفی بهشت بانو
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین علیخانی عصر امروز در جمع خادمان و مسئولان نمایشگاه بهشت بانو، با اشاره به اهمیت فعالیت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، اظهار داشت: خدمت به زائران حضرت معصومه سلام الله علیها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: علاوه بر این ارزش و اهمیت، این خدمت الان در راستای فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ اسلام ناب در بین مردم است که بسیار مهم و ضروری است.

علیخانی عنوان کرد: سعی شده که امسال در این نمایشگاه سلیقه تمام افراد مورد نظر قرار گیرد و نمایشگاهی متناسب با نیاز قشر های مختلف جامعه و همسو با گروه های سنی داشته باشیم.

معاون شهرک معارفی بهشت بانو ادامه داد: برای ایجاد این نمایشگاه، بالغ بر ۴۰ تیم در زمینه طرح و اجرا فعالیت کردند و بهترین طرح ها را برای اجرای آن ارسال نمودند.

وی گفت: همچنین در زمینه اجرا هم بالغ بر ۱۰ تیم به صورت مستمر فعالیت کردند و تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه به کار بستند.

علیخانی عنوان کرد: در مجموع نزدیک به ۲۰۰ تیم در زمینه های مختلف درگیر فعالیت در این نمایشگاه بودند که از ۹ استان کشور این افراد حاضر بودند.

معاون شهرک معارفی بهشت بانو خاطرنشان کرد: خدماتی که در این نمایشگاه اجرا شده باید به مردم معرفی شود همچنین خادمان حاضر در این نمایشگاه هم باید از با بخش های مختلف آن به صورت کامل آشنا شوند.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdccpeqi.2bqos8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما