شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 31225
فعالیت های حزبی مدیران دولتی در آستانه انتخابات

حضور مجریان انتخابات در کنگره استانی اصلاح طلبان قم

قم نيوز : قم نیوز: از حاشیه های این کنگره اصلاح طلبان قم حضور برخی از مسئولین دولتی و مجریان انتخابات است که با توجه به نزدیکی انتخابات و لزوم بی طرفی مجریان انتخابات حضور فرماندار قم و مسئولان مرتبط با امر انتخابات در این همایش حزبی جای تامل دارد.
حضور مجریان انتخابات در کنگره استانی اصلاح طلبان قم
به گزارش قم نیوز، سه شنبه گذشته (۱۰ تیرماه ۹۴) اولین کنگره استانی حزب اراده ملت شاخه استان قم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ سید حسین‌ موسوی‌ تبریزی‌ دبیر سابق خانه احزاب کشور، «حسن رنجبر» عضو شورای سیاستگذاری حزب اراده ملت ایران اسلامی و همچنین «عطاءالدین قاسمی» دبیر حزب اراده ملت شاخه استان قم، در تالار اجتماعات فرهنگیان شهر قم برگزار گردید .

از حاشیه های این کنگره اصلاح طلبان قم حضور برخی از مسئولین دولتی و مجریان انتخابات چون «رضا سیار» فرماندار قم، «عیسی رضایی» مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم، «عباس شیرمحمدی» مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم، «محمدرضا طلایی» مدیر کل جهاد و کشاورزی استان قم، «اسماعیل رستمی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم می باشد که با توجه به نزدیکی انتخابات و لزوم بی طرفی مجریان انتخابات حضور فرماندار قم و مسئولان مرتبط با امر انتخابات استان قم در این همایش حزبی جای تامل دارد.

انتظار مردم این است که انتخابات در چارچوب قانون برگزارشود ‌و اگر مقام دولتی می خواهد برای حزب و گروهش به دنبال برنامه ای باشد از سمت خود استعفا دهد و برای برگزاری سالم و صحیح انتخابات ، مجریان قانون پیشگام بوده و از هرگونه شائبه ای که می تواند تاثیرات منفی بر سلامت انتخاب داشته باشد دوری نمایند .

لازم بذکر است حجت‌الاسلام حسن روحانی در همایش فرمانداران سراسر کشور ضمن تاکید بر عدم ورود مدیران دولتی به مسائل حزبی گفت : اینکه دولت بخواهد به عنوان حامی از این حزب یا آن گروه وارد انتخابات شود، به هیچ عنوان چنین چیزی نخواهد بود. دولت، حزب و جناح نیست، فرای حزب و جناح است، مجری قانون است؛ باید قانون را اجرا کند.


حضور حجت الاسلام بنایی (معاون سیاسی استانداری قم که استعفایش بصورت رسمی پذیرفته نشده است و دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري استان قم) در همایش اصلاح طلبان قم



«رضا سیار» فرماندار قم

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccpiq1.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

قمی
چشم همه روشن