جمعه ۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : 50215
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم خبر داد

برنامه صادرکنندگان قمی برای افزایش صادرات به آفریقا

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم گفت: یکی از اهداف اصلی ما این است که وارد بازارهای کشورهای آفریقایی بشویم و بتوانیم که صادرات بیشتری را به این کشورها داشته باشیم.
برنامه صادرکنندگان قمی برای افزایش صادرات به آفریقا
برنامه صادرکنندگان قمی برای افزایش صادرات به آفریقا
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل خاکی امروز با اشاره به اهمیت صادرات در پایداری اقتصاد کشور اظهار کرد: افزایش صادرات می‌تواند که موجب پایداری اقتصاد کشورمان و حفظ اشتغال شود، اگر صادرات ایران کاهش پیدا کند، بیکاری در کشورمان گسترش پیدا می‌کند. 

وی ادامه داد: ایجاد یک شغل جدید در کشورمان هزینه زیادی دارد و در صورت عدم حمایت از صادرکنندگان فرصت‌های شغلی زیادی در کشورمان از بین می‌رود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم افزود: یکی از اهداف اصلی ما این است که وارد بازارهای کشورهای آفریقایی بشویم و بتوانیم که صادرات بیشتری را به این کشورها داشته باشیم.

خاکی با اشاره به ارتباط اقتصادی ایران با چین اظهار کرد: شهر لین شیا یکی از شهرهای مسلمان نشین چین است که صادرکنندگان استان قم محصولات زیادی را به این شهر صادر کردند. طلاب چینی که در شهر قم سکونت داشتند، پس از بازگشت به کشورشان به مبلغانی برای کالاهای ایرانی به خصوص کالاهای استان قم در چین تبدیل شدند.

وی ادامه داد: بازار روسیه یکی از بازارهای خوب صادراتی است که برخی از شرکت‌های ایرانی توانستند محصولاتی را به این کشور صادر کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: صادرکنندگان کشورمان نباید صادرات خودشان را تنها به یک کشور منحصر کنند، بلکه باید همزمان به چند کشور صادرات داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccpiqp.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما