يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 28715
مسئول شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم:

برنامه‌های دهه فجر اصولگرایان قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم گفت: در نخستین روز از دهه فجر برنامه‌های اصولگرایان قم در مسجد چهارمردان قم آغاز شد.
برنامه‌های دهه فجر اصولگرایان قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، علی محمدی در گفت‌وگو با تسنیم در قم، با اشاره به فرارسیدن فجر انقلاب و برنامه‌های اصولگرایان قم اظهار داشت: شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در ایام دهه فجر از شخصیت‌های برجسته کشوری برای سخنرانی در قم دعوت کرده است که همه این برنامه‌ها در جهت بالا بردن درک سیاسی مردم است.
 
مسئول شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم  با اشاره به زمان و مکان اجرای برنامه‌های اصولگرایان در قم افزود: شنبه 12 بهمن‌ماه حجت‌الاسلام مهدی طائب، یکشنبه 13 بهمن‌ماه مهرداد بذرپاش نماینده مجلس شورای اسلامی، دوشنبه 14 بهمن‌ماه حسین مظفر، سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، چهارشنبه 16 بهمن‌ماه زاکانی سخنران این برنامه هستند البته این برنامه از ساعت 8 شب در مسجد چهارمردان قم برگزار می‌شود.
 
آقا‌محمدی با اشاره به سایر سخنرانان این برنامه تصریح کرد: حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، حجت‌الاسلام آقاتهرانی، حجت‌الاسلام حاجی صادقی، الیاس نادران و غلامعلی حدادعادل از 17 تا 21 بهمن سخنرانان این برنامه هستند.
 
مسئول شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های اصولگرایان در قم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حاصل تلاش همه مردم و به رهبری امام خمینی(ره) است، اما بنابراین باید توجه داشت که اصولگرایان قم نیز در چندین طیف و گروه هستند که تعامل و اتحاد آن‌ها باهم می‌تواند در پیشرفت برنامه‌های استان و کشور نقش زیادی داشته باشد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdccpmqi.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما