شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 26735

تیم کشتی صبای قم با کسب عنوان دوم به کار خود پایان داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم کشتی صبای قم در پایان مرحله دوم مسابقات کشتی فرنگی کشور پس از تیم پاستور اندیمشک با کسب عنوان دوم به کار خود پایان داد.
تیم کشتی صبای قم با کسب عنوان دوم به کار خود پایان داد
به گزارش قم نیوز، مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور موسوم به رقابت‌های جایزه بزرگ، به انتهای مرحله دوم خود رسید و فرنگی کاران قمی در رده دوم گروه خود قرار گرفتند.

در پایان مرحله دوم این مسابقات در خانه شماره ۲ کشتی تهران، تیم کشتی استان قم که با نام صبا در این مسابقات شرکت کرده بود با کسب ۳ پیروزی و پذیرش یک شکست در جایگاه دوم قرار گرفت.

تیم کشتی صبای قم در این مسابقات در نخستین به دیدار تیم پیام نور تهران رفت و موفق شد با امتیاز فنی حریف خود را شکست دهد و سپس در دومین مسابقه برابر تیم شهدای هفتم تیر تهران پیروز از میدان خارج شد.

تنها شکست تیم صبای قم در مبارزه سومی قمی‌ها برابر تیم پاستور اندیمشک رقم خورد و همین شکست سبب شد خوزستانی‌ها در جدول رده بندی بالا‌تر از صبا قرار بگیرند و عنوان نخست مرحله دوم را به خود اختصاص دهند.

فرنگی کاران قمی پس از باخت برابر اندیمشک و البته کسب پیروزی تیم برابر مرکز شورای شهر اسلامی شهر کرج، به دیدار تیم نفت مسجد سلیمان رفتند و در مسابقه‌ای نزدیک و تماشایی برابر این تیم پیروز شدند.

در پایان این مسابقات و در رده بندی تیمی، تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک با ۵ برد و صبای قم با ۴ برد اول و دوم شدند و تیم‌های نفت مسجد سلیمان، دانشگاه پیام نور تهران، شورای اسلامی کرج و هفتم تیر تهران در رده‌های سوم تا ششم قرار گرفتند.

در جدول رده بندی اوزان در بخش انفرادی نیز، بهترین نتیجه و رتبه تیم کشتی قم در وزن ۸۰ کیلوگرم به دست آمد که علی زینتی رفاه از قم در این وزن پس از مهدی هدایی از پاستور اندیمشک در جایگاه دوم قرار گرفت.

وحید میر فتح اللهی در دسته ۶۶ کیلوگرم، امیرحسین مولایی در ۷۵ کیلوگرم، میلاد خسروی در ۸۵ کیلوگرم و مهدی نوری در وزن ۱۳۰ کیلوگرم از تیم صبای قم نیز در سکوی سوم وزن خود ایستادند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccpmqi.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما