پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 43925
منبع : خبرگزاری فارس

انتخاب 3 دوومیدانی‌کار قم برای اعزام به مسابقات نوجوانان آسیا

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم از انتخاب سه تن از استعدادهای آینده‌دار این رشته برای اعزام به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا خبر داد.
انتخاب 3 دوومیدانی‌کار قم برای اعزام به مسابقات نوجوانان آسیا
به گزارش قم نیوز، علی رضایی اظهار کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی دوومیدانی نوجوانان با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون دوومیدانی، از هفته آینده به میزبانی تهران برگزار می‌شود و سه تن از نخبه‌های دوومیدانی قم نیز در این اردو حضور دارند.

وی بیان کرد: این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی رده سنی نوجوانان با هدف انتخاب چهره‌های شاخص در مواد و رشته‌های مختلف به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا برگزار می‌شود و خوشبختانه همانند سال‌های اخیر بار دیگر فرصت کسب سهمیه اعزام به مسابقات آسیایی برای دوومیدانی قم فراهم شده است.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم تصریح کرد: نفراتی که به اردوی تیم ملی دوومیدانی نوجوانان دعوت شده‌اند، منتخبین مسابقات سال جاری نوجوانان کشور هستند که از 12 استان به این اردو دعوت شده‌اند تا بهترین‌ها به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا بروند.

وی خاطرنشان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان با هدف حضور در موفق و پرقدرت ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا از روز یکشنبه هفتم آذرماه تا روز جمعه دوازدهم آذر به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود، در حالی که تیم ملی تا زمان اعزام به پیکارهای آسیایی هفت ماه دیگر فرصت دارد.

رضایی ابراز کرد: برای حضور در این اردوی تیم ملی، دوومیدانی‌کارانی از استان‌های اصفهان، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان‌رضوی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، گلستان، لرستان، همدان و یزد از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان دعوت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: علی سلامتیان، محمد تقی مهرعلی و سیدعلی حسینی سه دوومیدانی‌کار قمی دعوت شده‌ به اردوی تیم ملی نوجوانان هستند، در حالی که این نفرات در پیکارهای مختلف قهرمانی کشور موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده‌اند و از با استعدادترین‌های دوومیدانی قم هستند.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم بیان کرد: برای گزینش دوومیدانی کاران به منظور دعوت به این مرحله از اردوی تیم ملی، نتایج کسب شده توسط آنها در مسابقات سال جاری دوومیدانی کشور و همچنین شرایط سنی مورد قبول آنها برای حضور در رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا در نظر گرفته شده است.

وی به زمان و میزبان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی 2017 نوجوانان آسیا نیز اشاره و بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور استعدادهای دوومیدانی از کشورهای مختلف قاره کهن از 31 اردیبهشت ماه تا سوم خرداد ماه سال 1396 در کشور تایلند برگزار خواهد شد.

رضایی افزود: مهدی جعفری و زهرا میرزایی از اصفهان، علی‌اصغر شایسته‌فر، زهرا فرخ‌فال، پردیس عبدالمحمدی، نگین بیگمی، ریحانه آرانی و مریم محبی از تهران، دانیال صفی از چهارمحال و بختیاری به همراه علی سلیمانی، الهام غفوری و تکتم دستاربندان از خراسان‌رضوی به این اردو دعوت شده‌اند.

وی عنوان کرد: همچنین علی کریمی، محمدرضا دهقان، رقیه پرویزی و نسرین بهرامی از زنجان، امیر امیریان از سیستان و بلوچستان، امیرحسن رحمانی از قزوین، علی سلامتیان، محمدتقی مهرعلی و سیدعلی حسینی از قم در کنار حمیدرضا کیا و  هانیه قرنجیک از گلستان دیگر دعوت شده‌ها به این اردو هستند.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم در پایان اظهار کرد: رضا محمودوند و امیرحسین سلطان‌پناه از لرستان، آرمین شاه‌ملکی، محمد حاصلی، میناسادات رحمانی و مریم خوش‌نیت از همدان، حسن اسدی و فرنوش آقایی از یزد دیگر ورزشکارانی هستند که با تصمیم‌گیری سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی به این دوره از اردوی تدارکاتی تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران دعوت شده‌اند.

انتهای پیام /135
https://qomnews.ir/vdccpoq0.2bq1i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما