دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 32585
در دیدار با مدیرعامل پست ایران مطرح شد

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: یارانه ارسال محصولات فرهنگی به شرکت پست اختصاص یابد‌

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان گفت: پست باید یارانه ارسال محصولات فرهنگی دریافت کند زیرا این کار فرهنگی با سلامت روحی انسان‌ها در مناطق مختلف کشور و جهان ارتباط دارد.
آیت‌الله مکارم‌شیرازی: یارانه ارسال محصولات فرهنگی به شرکت پست اختصاص یابد‌
به گزارش قم نگار، آیت‌الله مکارم‌شیرازی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت پست ایران، با اشاره به اینکه در طول تاریخ پست از جمله ابزارهای ارتباطی میان انسان‌ها بوده است، اظهار داشت: بسیاری از موارد مانند انتقال علم و دانش نیز به واسطه پست صورت گرفته است.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه پست دارای شرایطی است افزود: سرعت، دقت و رعایت امانت از شرایطی است که در اداره پست باید به آن توجه شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه دقت و سرعت باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد تصریح کرد: مسئولان باید توجه کنند که همه مسائل را نمی‌توان با نگاه تجاری نگریست، مثلا مسائل فرهنگی نباید با این دید نگاه شود.

وی با اشاره به اینکه نباید مسائل فرهنگی را تجاری کرد گفت: اگر به مسائل فرهنگی با نگاه تاجرانه برخورد شود مشکلات زیادی ایجاد می‌شود که باید با این موضوع مقابله شود.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه مسئله ارسال محصولات فرهنگی توسط پست از موارد مهم است خاطر نشان کرد: باید در این زمینه به خصوص ارسال محصولات به خارج از کشور دقت شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌ها در پست باید به گونه‌ای باشد که ارسال محصولات با سهولت و بی‌هزینه انجام شود عنوان کرد: پست باید یارانه ارسال محصولات فرهنگی دریافت کند زیرا این کار با سلامت روحی انسان‌ها ارتباط دارد.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه با این کار محصولات فرهنگی در کشورهای دیگر توزیع می‌شود، خاطر‌نشان کرد: مشکلات مالی و اقتصادی دولت بر ما پوشیده نیست اما ارسال محصولات فرهنگی باید مورد توجه قرار داشته باشد.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای اظهار داشت: امیدواریم پس از این توافق مشکلات اعتباری و اقتصادی حل شود و ارسال محصولات فرهنگی و فعالیت در این زمینه‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccppq1.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما