يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 47471
منبع : خبرگزاری فارس
مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال

تیم داوری جدال آتلیه‌طهران قم و مقاومت قرچک مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: کمیته داوران اسامی تیم قضاوت کننده مسابقه نخست آتلیه‌طهران قم در مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.
تیم داوری جدال آتلیه‌طهران قم و مقاومت قرچک مشخص شد
به گزارش قم نیوز، حدود دو ماه بعد از پایان دیدارهای مرحله مقدماتی فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگا‌ه‌های کشور سرانجام برنامه بازی‌های مرحله پایانی این فصل مشخص شد تا چهار تیم حاضر در این مرحله برای کسب دو مجوز صعود به لیگ برتر رقابت کنند.

از گروه نخست مرحله مقدماتی تیم‌های مقاومت قرچک و آتلیه‌طهران قم با کسب رتبه‌های اول و دوم موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی شده‌اند و با پایان دیدارهای گروه دوم مقدماتی نیز تیم‌های سن‌ایچ ساوه و نفت امیدیه خوزستان به مرحله نهایی صعود کرده‌اند.

اکنون نوبت به بازی‌های مرحله پایانی رسیده است و بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران، تیم‌های سن ایچ ساوه، آتلیه‌طهران قم، مقاومت قرچک و نفت امیدیه خوزستان از روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه بازی‌های دوره‌ای خود را برای راهیابی به لیگ برتر آغاز می‌کنند.

در هفته نخست بازی‌های دوره‌ای مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال ایران روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه و همزمان با مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) دو بازی حساس در شهرهای امیدیه و قرچک برگزار می‌شود و تیم‌ۀای این مرحله در دو بازی حساس به میدان می‌روند.

در امیدیه خوزستان تیم نفت این شهر از سن‌ایچ ساوه پذیرایی می‌کند و در سالن شهدای هفتم‌تیر شهر قرچک نیز تیم مقاومت این شهر بعد از پیروزی هفته قبل برابر تیم حاج‌منصف قائمشهر و کسب مجوز صعود به مرحله نهایی، برابر تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم قرار می‌گیرد.

به همین منظور کمیته داوران اسلامی قضاوت کننده‌های این دو بازی را معرفی کرد و در دیدار تیم‌های نفت امیدیه و سن‌ایچ ساوه علیرضا عبدالغنی به عنوان داور اول، رضا کیامنش به عنوان داور دوم، محمدعلی آقایی به عنوان داور ذخیره و غفور محمدی به عنوان وقت‌نگهدار حضور دارند، ضمن اینکه ناظر داوری این دیدار هرمز مشفق است.

همچنین در مسابقه حساس تیم‌های مقاومت قرچک و آتلیه‌طهران قم رضا ترابی به عنوان داور اول، رضا وثوقی به عنوان داور دوم، مصطفی کرد به عنوان داور سوم و مهدی کرد به عنوان وقت‌نگهدار حضور دارند و مسوولیت نظارت بر این بازی‌ها بر عهده علیرضا سهرابی داور بازنشسته فوتسال کشورمان است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccs0q0.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما