شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 45491
منبع : پایگاه اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان قم

استقبال بی نظیر از نوزدهمین نمایشگاه الکامپ استان قم

قم نيوز : قم نیوز: سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم نوزدهمین نمایشگاه الکامپ استان با همکاری نظام صنفی رایانه و شرکت توسعه نمایشگاه بین المللی استان و با مجوز و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم از تاریخ 22 الی 25 دیماه در محل دائمی نمایشگاه استان برگزار گردید.
استقبال بی نظیر از نوزدهمین نمایشگاه الکامپ استان قم
به گزارش قم نیوز، در دومین روز نمایشگاه مهندس واعظی مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری به همراه مدیرکل مخابرات استان از این نمایشگاه بازدید بعمل آوردند و از نزدیک با دستاوردهای IT و پتانسیل صنعت الکترونیک استان آشنا شدند. همچنین در روز سوم آقای مهندس موسوی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و آقای ذاکری رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت از نمایشگاه بازدید نمودند و موانع و مشکلات واحدهای حاضر در نمایشگاه را بررسی کردند.

در حاشیه این بازدید آقای ذاکری با خوب توصیف کردن استقبال مردم از نمایشگاه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه بهترین مکان برای عرضه کالای داخلی می باشد و مردم می توانند با حضور در اینگونه نمایشگاه ها از نزدیک با محصولات و تولیدات جدید آشنا شوند و با خرید کالای داخلی به رونق و شکوفایی اقتصاد و ایجاد فرصتهای شغلی بیشتر کمک و یاری نمایند.

وی با اشاره به حضور شرکت های مختلف در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه شرکتهای مرتبط با صنعت الکترونیک،IT و شبکه های اینترنتی آخرین دستاوردها و تولیدات خود را به مراجعه کنندگان معرفی می نمایند.

ایشان با تشکر از حضور پررنگ شرکت مخابرات استان در این نمایشگاه تصریح نمودند: در غرفه شرکت مخابرات امکانات و خدمات خوبی از جمله تبدیل سیمکارت همرا اول G3 به G4 به صورت رایگان، فروش طرح ویژه ADSL و ارائه سرویس های دیتا و اینترنت خانگی با حجم ها و قیمت های مختلف و مناسب به مراجعه کنندگان عرضه می گردد.

  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccs0q0.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما