شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 32431
در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم بررسی می‌شود؛

اخذ مجوز تفریغ بودجه سال ۱۳۹۳ سازمان پایانه‌های مسافربری، اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی

مهم‌ترین دستور جلسات در جلسه ۱۴۴ شورای اسلامی شهر قم چیست؟
قم نيوز : قم نگار: اخذ مجوز تفریغ بودجه سال ۱۳۹۳ سازمان پایانه‌های مسافربری، اتوبوس‌رانی و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، درخواست مردمی مساعدت و پرداخت عوارض ماده سه کمیسیون و تعیین تکلیف توافق‌نامه فی‌مابین شهرداری و شرکت تعاونی مسکن شماره ۷ فرهنگیان اهم مواردی هستند که در جلسه فردای شورای اسلامی شهر قم مطرح می‌شوند.
اخذ مجوز تفریغ بودجه سال ۱۳۹۳ سازمان پایانه‌های مسافربری، اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی
به گزارش قم نگار، یکصدو چهل و چهارمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم، فردا صبح در سالن جلسات این شورا برگزار می‌شود.

در جلسه یکصدو چهل و چهارم شورای اسلامی شهر قم، مسائل متعددی موردبررسی قرار می‌گیرد که قم نگار برای استحضار شهروندان، دستور جلسه علنی را منتشر می کند.

یکی از موضوعات ثابت جلسه شورای اسلامی شهر قم، اخذ مجوز توافق‌نامه‌های شهروندان با شهرداری است که پس از بررسی در کمیسیون شورا، به صحن علنی شورای شهر ارسال می‌شوند.

در جلسه فردا، اخذ مجوز توافق‌نامه وراث مرحوم سید حسین بابا میری، توافق‌نامه فی‌مابین شهرداری قم و سید محمد ضیاء، توافق‌نامه فی‌مابین شهرداری قم و شرکت تعاونی مسکن شماره ۷ فرهنگیان قم و توافق‌نامه فی‌مابین شهرداری قم و حسن نظری و غیره مطرح می‌شود.

همچنین در خصوص متمم توافقنامه فی‌مابین شهرداری قم و آقایان محمد جهانگیریان و اسماعیل جهانگیریان در کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم تصمیم‌گیری می‌شود.

درخواست مردمی در خصوص مساعدت در پرداخت عوارض و جریمه کمیسیون ماده ۳ پلاک ثبتی ۱۱۱۱۷۱۲۶ دیگر دستور جلسه‌ای است که توسط کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم موردبررسی قرار می‌گیرد.

رسیدگی به اخذ مجوز تفریغ بودجه سال ۱۳۹۳ سازمان پایانه‌های مسافربری، اتوبوس‌رانی و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی از مباحث مهمی است که در جلسه فردا به آن پرداخته می‌شود.

جلسات رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، یکشنبه‌ها صبح در محل شورا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdccs0q1.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما