سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 16411
در قم

برترین‌های جشنواره سراسری عکس بسیج معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: با حضور هنرمندان و عکاسان، مراسم اختتامیه دومین جشنواره عکس بسیج در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و به همت سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد.
برترین‌های جشنواره سراسری عکس بسیج معرفی شدند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم در اختتامیه دومین جشنواره عکس بسیج که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، گفت: هنر یک روح متعالی است که مجانی به کسی ارزانی نمی‌شود و باید این نکته را ذکر کرد که هنر مقوله‌ای نیست که یک شبه به دست آید.
 
محمود علامه‌روشن خاطرنشان کرد: عکاسی نیز یکی از هنرهای زیبا است که ریشه در دغدغه‌های هنرمند دارد و هنرمندان عکاس ما دغدغه دین و ارزش‌ها را دارند و به همین دلیل در سوژه‌ها نیز به سراغ این مضامین می‌روند.
 
عباس غلامی دبیر این جشنواره سخنران بعدی مراسم بود که با ابراز تاسف از عدم استقبال مورد انتظار عکاسان و هنرمندان کشور از این دوره جشنواره اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره به نمایش گذاشتن توانمندی‌های هنرمندان بسیجی در عرصه‌های هنری است.
 
وی تصریح کرد: آثار برگزیده این دوره از جشنواره همزمان با هفته بسیج در آذرماه سال‌جاری در نمایشگاهی به نمایش عموم مردم گذاشته خواهد شد.
 
گفتنی است، در ادامه مراسم بیانیه هیئت داوران این دوره جشنواره دوسالانه جشنواره سراسری عکس بسیج توسط رضا سلیمانی یکی از داوران جشنواره قرائت شد.
 
در پایان این مراسم نیز از برگزیدگان این دوره جشنواره با اهدای لوح یاد بود و هدایایی تقدیر شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccs0qs.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما