يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 46391
منبع : خبرگزاری فارس
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

وزارت ارشاد از ناشران حمایت ویژه می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیون با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه‌های کتاب از ناشران حمایت ویژه می‌کند، گفت: در صورتی که ناشران وضعیت اقتصادی مطلوبی داشته باشند می‌توانند آثار با کیفیت‌تری را در اختیار مردم قرار دهند.
وزارت ارشاد از ناشران حمایت ویژه می‌کند
به گزارش قم نیوز،‌ حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش شنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب استان قم که در مجتمع ناشران برگزار شد، با اشاره به اینکه استان قم ظرفیت‌های فرهنگی بسیاری را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد:‌ همگان باید نسبت به بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه قم در حوزه چاپ و نشر جایگاه‌های برتر کشوری را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: شهر قم با وجود حوزه‌های علمیه و مراکز مختلف پژوهشی می‌تواند به افق‌های والاتری در سطح جهانی برسد اما در راستای رسیدن به این هدف باید فعالیت‌ها و تلاش‌ها به صورت گسترده‌تر دنبال شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیون از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در استان‌های مختلف کشور یاد کرد و ادامه داد: استان قم همانند سال‌های گذشته با برگزاری مطلوب نمایشگاه کتاب در گروه استان‌های برتر قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه‌های کتاب از ناشران حمایت ویژه می‌کند، مطرح کرد: در صورتی که ناشران وضعیت اقتصادی مطلوبی داشته باشند می‌توانند آثار با کیفیت‌تری را در اختیار مردم قرار دهند.

صالحی‌منش توسعه فرهنگ کتابخوانی را یکی از اولویت‌های مورد نیاز کشور برشمرد و یاد آور شد: برپایی نمایشگاه‌های کتاب در راستای تحقق این هدف تاثیرگذار است.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdccs1q0.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما