قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای عالی حوزه گفت: اقدام تروریستی تهران نشان دهنده ددمنشی گروه‌های تروریستی است که دست پرورده دشمنان به خصوص عربستان سعودی و محصول تربیت شده تفکر وهابیت هستند.
آیت‌الله غروی: گروه‌های تروریستی دست پرورده عربستان و تفکر وهابیت هستند/ حادثه تروریستی تهران انتقام از مشارکت ملت در انتخابات بود
به گزارش قم نیوز، آیت الله سیدمحمد غروی با تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی تهران و ابراز محکومیت این عملیات ددمنشانه، خواستار اعلام محکومیت همه مجامع بین المللی و کشورهای خارجی نسبت به این حادثه تروریستی شد.

وی تصریح کرد: عملیات کوری که روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی و حاشیه مرقد امام راحل انجام گرفت، نشان دهنده ددمنشی گروه‌های تروریستی است که دست پرورده دشمنان به خصوص عربستان سعودی و محصول تربیت شده تفکر وهابیت هستند.

عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه تاکنون بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی گرفتار اقدامات تروریستی شده‌اند، تصریح کرد: تمام مجامع بین المللی باید به مقابله با گروه‌های تکفیری و تروریستی بپردازند و از آنها به عنوان ابزاری برای مقاصد خود استفاده نکنند، چرا که خودشان هم در دام اقدامات تروریست‌ها خواهند افتاد و این آتش گریبان آنها را می‌گیرد.

غروی افزود: امیدواریم مجامع بین المللی و کشورهایی که ما را متهم به حمایت از تروریسم می‌کنند، هوشیار شوند و به طور جدی با گروه‌های تروریستی مقابله و برخورد کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه این حادثه تروریستی انتقام گیری از ملت ایران برای حضور پرشور در انتخابات و مراسم سالگرد رحلت امام راحل بود، تصریح کرد: گمان می‌کنم طراحان این عملیات کور، شاید قصد عملیات در انتخابات ریاست جمهوری یا در مراسم سالگرد رحلت امام راحل را داشتند؛ اما بخاطر قدرت اطلاعات و امنیتی که بر کشور ما حاکم بود، عملا نتوانستند چنین کاری کنند؛ اما برای اینکه به نوعی خودنمایی کرده باشند، نقشه خود را به این شکل اجرایی کردند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccs1q0.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما