جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46841
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم:

مسیر تردد بلوار زائر مسدود نمی‌شود/تخلیه پارکینگ‌ها از ساعت 22

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم با تاکید بر اینکه براساس هماهنگی و بررسی صورت گرفته فعلا مسیر تردد بلوار زائر مسدود نمی‌شود گفت: برای جلوگیری از تراکم ترافیک و رفاه زائرین تخلیه پارکینگ‌های حاشیه بلوار از ساعت 22 صورت می‌گیرد.
مسیر تردد بلوار زائر مسدود نمی‌شود/تخلیه پارکینگ‌ها از ساعت 22
به گزارش قم نیوز، سیدمحسن میرهادی امروز، با اشاره به اعلام مدیرکل بحران استان قم در خصوص احتمال وقوع سیل در رودخانه و تخلیه خودروها از آن گفت: پیرو دستور کار اداره کل بحران استانداری و اطلاعیه و اخطاریه‌های اداره کل هواشناسی مبنی بر اینکه بارش باران و رگبار موجب آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیرها خواهد شد شهرداری اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به احتمال خطرساز شدن نیازمند بود تدابیر پیشگیرانه داشته باشیم افزود: در این راستا از روز سوم فروردین شهرداری مناطق هشتگانه را به صورت آماده باش درآورده و اقدامات گسترده‌ای در حال انجام است.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: پیش از این تصمیم بر این بود که از بعد از ظهر بلوار زائر تخلیه شود ولی براساس آمار و اطلاعات و برنامه‌ریزی صورت گرفته از امشب ساعت 10 مسدود شدن پارکینگ های بلوار را در دستور کار داریم.

وی با تاکید بر اینکه فعلا برنامه‌ای بر انسداد مسیر تردد بلوار زائر وجود ندارد افزود: تخلیه بلوار زائر با تاخیر خواهد بود تا رفاه حال زائرین تامین شده و مشکلات ترافیکی در شهر نداشته باشیم.

میرهادی گفت: مناطق هشتگانه شهرداری نیز در حالت آماده باش هستند و لایروبی انهار و آماده سازی تجهیزات صورت گرفته است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccs4q0.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما