شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 23891

اجرای صحیح طرح تحول نظام سلامت در قم

قم نيوز : قم نیوز: ارزیاب وزارت بهداشت در بازدید از مراکز درمانی قم در جریان روند اجرای طرح تحول نظام سلامت و همچنین سطح کیفیت هتلینگ بیمارستان‌ها قرار گرفت.
اجرای صحیح طرح تحول نظام سلامت در قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی استان قم، احمد کریمی ارزیاب کشوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع و همچنین مسئولان حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در روز جمعه ۹ خردادماه در بازدیدی ۱۵ ساعته، ضمن حضور در تمامی مراکز درمانی قم و نظارت بر روند اجرای طرح تحول نظام سلامت، به بررسی و ارزیابی سطح کیفیت هتلینگ بیمارستانی در قم پرداخت.

وی در این بازدید علاوه بر انجام روند ارزیابی، به صورت چهره به چهره نیز با مراجعین و همراهان بیماران به گفت‌وگو پرداخت و نظر آنها را در مورد کیفیت و سطح خدمات ارائه شده در قم جویا شد.

کریمی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: از طرف دانشگاه‌ علوم پزشکی قم و سایر دانشگاه‌های قطب، همکاری‌های بسیار خوبی در خصوص اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در حال انجام است و این امر بیانگر این است که اهمیت این طرح برای روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بسیار محرز است که جای تشکر دارد.

ارزیاب کشوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص کیفیت هتلینگ مراکز درمانی قم گفت: با توجه به قدمت بیمارستان‌های قم، مدیریت‌های این مراکز سعی کرده‌اند بهترین کاربری و ارائه خدمات را داشته باشند اما قطعا نیاز به انجام یکسری بازبینی‌، بازسازی و اصلاحات وجود دارد که ان شاءالله تا پایان تابستان، وزارت بهداشت نسبت به تامین اعتبارات مربوطه اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdccs4qi.2bq1o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما