چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 48641
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر اجرایی قرارگاه اعزام مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی خبر داد

اعزام 3 هزار مبلغ به نقاط مختلف کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اجرایی قرارگاه اعزام مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی از آموزش چهار هزار طلبه و اعزام سه هزار مبلغ به نقاط مختلف کشور خبر داد.
اعزام 3 هزار مبلغ به نقاط مختلف کشور
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی اصغردوست در گردهمایی اعضای قرارگاه اعزام مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی که در تکیه شاه خراسان قم برگزار شد، با بیان اینکه در ابتدای سال جاری نزدیک به چهار هزار طلبه را برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی آموزش داده‌ایم، اظهار کرد: نزدیک به سه هزار نفر از این جمعیت توانستند در نقاط مختلف کشور حضور یابند و فعالیت‌های تبلیغی خود را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه طلاب قرارگاه مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی بدون هیچ چشم‌داشت مادی برای ترویج گفتمان انقلاب تلاش کرده‌اند، تصریح کرد: هیچ فردی به طلاب تکلیف نکرده که سفر تبلیغی داشته باشند بلکه آنها برای انجام وظیفه خود به صورت داوطلبانه در میدان حضور یافتند.

مدیر اجرایی قرارگاه اعزام مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: طلاب این قرارگاه با تکیه بر فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی به دنبال گفتمان‌سازی برای انقلاب اسلامی بوده و به عنوان مطالبه‌گر تلاش می‌کنند تا از برخی اقدامات نادرست از جمله اجرای سند 2030 در سطح کشور جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه محتواهای آموزشی ویژه طلاب قرارگاه مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی طی سه ماه تهیه شده است، عنوان کرد: تا کنون گفتمان انقلاب را برای مردم آشکار کرده و به پیروزی در انتخابات کاری نداریم چرا که هدف اصلی ما گفتمان‌سازی است به همین علت انتظاری که مردم بعد از انتخابات از ما دارند این است که نسبت به هدف اصلی خود غافل نشویم.

اصغردوست یادآور شد: در دوره گذشته بخش اعظمی از آرا را طیف مقابل به خود اختصاص داد اما در شرایط کنونی آرای جبهه انقلاب بسیار چشمگیر بود؛ نباید مردم را به حال خود رها کنیم بلکه باید در طول ایام تبلیغی به آنها سر زده و ارتباط داشته باشیم زمانی که ما به مردم نیاز داشتیم در صحنه حضور یافتند به همین علت اکنون انتظار دارند که ما هم در کنار آنها بمانیم.

وی با بیان اینکه ناراحتی طیف مقابل نشان از پیروزی است، مطرح کرد: اگر ببینیم که طیف مقابل از عملکرد ما خوشحال شده است نباید از عملکرد خود رضایت داشته باشیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccseq0.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما