شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 42241
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

پیگیری برای تامین اعتبار یادمان شهید زین‌الدین

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: پیگیری تامین اعتبار مورد نیاز برای یادمان شهید زین‌الدین توسط مسؤول دفتر رهبر انقلاب اسلامی در قم دنبال می‌شود.
پیگیری برای تامین اعتبار یادمان شهید زین‌الدین
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی ظهر امروز در نشست ستاد راهیان نور استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) و اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم نسبت به برگزاری اردوهای راهیان نور نگاه اعتقادی دارند، اظهار کرد: این اردوها فرهنگ ایثار و شهادت را در میان جوانان و نوجوانان به شیوه مطلوبی ترویج می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش‌های انجام شده برای توسعه اردوهای راهیان نور قابل تقدیر است، اضافه کرد: هر فرد مسؤول در نظام اسلامی باید نسبت به توسعه اردوهای راهیان نور اهتمام جدی داشته باشد چراکه این امر توفیق‌های فردی و اجتماعی را برای جامعه به دنبال دارد.

استاندار قم وجود هماهنگی مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی با محوریت صداقت را از ویژگی‌های برجسته استان قم برشمرد و تصریح کرد: ارتقای سطح فرهنگی دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان نظام اسلامی یکی از اولویت‌های کشور است که باید برای آن تلاش کنیم.

وی حراست از ارزش‌های دفاع مقدس را عامل استمرار نظام اسلامی دانست و گفت: دانش‌آموزان در حراست از این ارزش‌ها رسالت‌های مشخصی بر عهده دارند.

این مسؤول با اشاره به احداث یادمان شهید زین‌الدین گفت: پیگیری تامین اعتبار مورد نیاز برای یادمان شهید زین‌الدین توسط مسؤول دفتر رهبر انقلاب اسلامی در قم دنبال می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه تربیت فرهنگ ایثار و شهادت به صورت ویژه در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است، گفت: این وزارتخانه در ارتقای سطح فرهنگی دانش‌آموزان نقش قابل توجهی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccsiq0.2bqi08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما