يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : 34781
دبیر جشنواره هنر آسمانی:

چهارمین دوره «جشنواره هنر آسمانی» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: دبیر جشنواره هنر آسمانی با اشاره به اینکه جشنواره‌های هنری مدتی مسکوت مانده و برگزار نشد، گفت: به دستور آیت الله حسینی بوشهری بهمن ماه امسال چهارمین دوره جشنواره هنر آسمانی برگزار می‌شود.
چهارمین دوره «جشنواره هنر آسمانی» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام محمود ملک دار ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره هنر آسمانی اظهار داشت: بزرگان دین و علما به امر هنر در حوزه عملیه اهمیت می‌دهند و به همین دلیل مرکز طلاب حوزه علمیه برای تشویق کسانی که در رشته‌های هنری فعال هستند جشنواره هنر آسمانی را برگزار می‌کند.

دبیر جشنواره هنر آسمانی با اشاره به اینکه جشنواره‌های هنری مدتی مسکوت مانده و برگزار نشد، افزود: به دستور آیت الله حسینی بوشهری بهمن ماه امسال چهارمین دوره جشنواره هنر آسمانی برگزار می‌شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش داستان، شعر و پژوهش برگزار می‌شود، گفت: بخشی از جشنواره نیز به موضوع دوران مقدس اختصاص دارد که علاقه مندان در سه حوزه داستان، شعر و پژوهش آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و حوزه هنری از مجوعه‌های برگزار کننده این همایش هستند، عنوان کرد: فراخوان این جشنواره اعلام شده و تا آخر آذرماه آثار طلاب سراسر کشور برای شرکت در جشنواره دریافت می شود.

ملک دار با بیان اینکه مراحلی برای داوری و انتخاب برگزیدگان وجود دارد، گفت: از آیت الله نوری همدانی درخواست داریم تا اجازه جمع آوری آثار و اشعارشان برای انتشار کتابی با این موضوع را داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccsmq1.2bq048laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما