جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 38741
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران خبر داد

افزایش واحدهای اقامتی مجتمع نیمه شعبان به 110 واحد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران از افزایش، تجهیز و آماده‌سازی واحدهای اردویی و اقامتی مجتمع اقامتی نیمه شعبان برای پذیرایی از زائران خبر داد.
افزایش واحدهای اقامتی مجتمع نیمه شعبان به 110 واحد
به گزارش قم نیوز، محسن محرری با بیان اینکه ستاد نیمه شعبان موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران از یک ماه قبل برنامه‌ریزی و جلسات متعددی را برای خدمت‌رسانی بهتر به زائرین برگزار کرده است، گفت: سالن اردویی مجتمع اقامتی نیمه شعبان تجهیز و آماده‌سازی شده تا زائرین گروهی بتوانند در این ایام از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به افزایش واحدهای اقامتی مجتمع نیمه شعبان عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام نیمه شعبان واحدهای اقامتی به 110 اتاق دو تا چهار تخته افزایش یافته و تمام امکانات لازم از جمله کولر گازی، تلویزیون، فرش و... در آن تدارک دیده شده است.

مدیرعامل موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای ایام نیمه شعبان انجام شده است، ابراز کرد: پارکینگ شماره چهار استراحتگاه موقت زائرین خواهد بود که به همین منظور بهینه‌سازی روشنایی، آسفالت و... آن با همکاری شهرداری انجام شده است و ظرفیت پارک یک هزار خودرو را دارد.

محرری با بیان اینکه خط‌‌کشی پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران انجام شده است، یادآور شد: از ساعت 14 روز شنبه یکم اردیبهشت ماه تا ساعت 22 شام نیمه شعبان پارکینگ‌های شماره یک و دو مسجد مقدس جمکران به صورت رایگان پذیرش خواهد کرد.

وی در خصوص فعالیت جایگاه‌های سوخت بنزین و CNG مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان گفت: از ساعت 8 صبح شنبه یکم اردیبهشت ماه به مدت 24 ساعت هر دو جایگاه سوخت تعطیل خواهد بود ولی پس از آن ارائه خدمت صورت می گیرد.

مدیرعامل موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: دو ایستگاه چای و آب جوش صلواتی در پارکینگ‌های شماره یک و دو در ایام نیمه شعبان فعال خواهد بود و یک ایستگاه نیز جنب فروشگاه شماره یک برای نذورات مردمی در نظر گرفته شده است.

محرری یادآور شد: مقابل موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران که مقابل باب التوحید است، غرفه‌ای برای فروش دام زنده در ایام نیمه شعبان ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: نیروهای فوق‌العاده خدماتی جذب شدند تا خدمات به شکل مطلوب‌تری در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران ارائه شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccsmq1.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما