جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : 36761
آیت‌الله جوادی‌آملی:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مایه یاس دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، قدردانی از خون و زحمات شهدا و امام شهداء است و همه وظیفه‌داریم با حضور باشکوه خود دشمن را از اهدافش مأیوس کنیم.
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مایه یاس دشمنان است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در درس اخلاق هفتگی خود که در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد اظهارداشت: در مسئله اخلاق خدای متعال انسان را با سرمایه خلق معرفی می‌کند و فرمود، شما مانند آن استخر خالی نیستید که از جای دیگر آمده باشید، بلکه انسان با چشمه آفریده‌شده است.

مفسر بزرگ قرآن کریم به ایام‌الله دهه فجر و فداکاری جوانان این مرزبوم تحت هدایت امام راحل اشاره کرد و افزود: همه ما بر سر سفره شهدا و امام (ره) نشسته‌ایم؛ این جوانان کار بزرگی کردند و جان خود را فدای انقلاب و اسلام نمودند و شربت شهادت را به‌آسانی نوشیدند.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: بعضی‌ها به‌آسانی دروغ می‌گویند به‌آسانی اختلاف بین مردم می‌اندازد و با سخنان خود آتش خاموش شده را فوت می‌کنند و تا از درون روشن شود، این دهان برای انجام کار خیر خلق‌شده نه آتش درست کردن.

آیت‌الله جوادی آملی عنوان کرد: اگر کسی در خدمت قرآن باشد، یقین در خدمت اسلام خواهد بود و برای اعتلای اسلام و دین حتی جان خود را به‌آسانی خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: دهه فجر، یادآور هم‌چین صحنه‌هایی است که به‌آسانی جان‌فشانی کردند و این کار خیر کار سختی نیست.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: این امر می‌طلبد قدردان شهدا و انقلاب و اسلام و زحمات امام راحل و همه آحاد ملت که در این عرصه زحمت‌کشیده‌اند باشیم.

مفسر قرآن کریم به راهپیمایی۲۲ بهمن‌ماه و حضور در انتخاب هم اشاره‌کرد و خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، قدردانی از خون و زحمات شهدا و امام شهدان است و همه وظیفه‌داریم با حضور باشکوه خود دشمن را از هدف خود مأیوس کنیم و نگذاریم دشمن خوشحال شود و نظام آسیب ببیند هر کس کاری از دستش برای تقویت و خدمت به‌نظام برمی‌آید باید انجام داد.

آیت‌الله جوادی آملی گفت: همه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات شرکت کنند و انتخاب اصلح داشته باشند، باید سعی کرد مشکلات نظام را حتی با امربه‌معروف و نهی از منکر و راهنمایی و ارشاد برطرف کرد.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: این قدرت و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی، از برکت اسلام و خون شهدا و امام شهدا است؛ درگذشته همه دیدند این‌گونه نبود، غرب امیرانه دستور می‌داد؛ ولی این قدرت باعث شد ما شجاعانه در مقابل دشمن قدار بایستیم و بر عهد خود وفا کنیم .

استاد برجسته حوزه علمیه عنوان کرد: درگذشته بعضی از این فرصت استفاده می‌کردند و با وضو در راهپیمایی‌ها و انتخابات شرکت می‌کردند و قدم برمی‌داشتند و با این نوع اعمال خود موجب به ثمر نشستن انقلاب شدند.

آیت‌الله جوادی آملی تأکید کرد: مردم در راهپیمایی و انتخابات با وضو و قصد قربت شرکت کنند و با این عمل خود، بر بقاء نظام تا رسیدن به دست صاحب اصلی‌اش کمک کنند.

مفسر بزرگ قرآن کریم خاطرنشان کرد: این‌که نظام قطعنامه را بعد از جنگ بپذیرد و در جنگ عراق علیه کویت همراه غرب نشود، این اقتدار و عزت است این همان آبروی اسلام و دین است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccsmq1.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما