پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : 25781

محموله ۲.۵ میلیارد ریالی پوشاک در قم توقیف شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله قاچاق پوشاک خارجی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.
محموله ۲.۵ میلیارد ریالی پوشاک در قم توقیف شد
به گزارش قم نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی قدمی از کشف محموله قاچاق پوشاک خارجی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

وی در رابطه با خبر فوق افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کنترل خودروهای عبوری در محور سلفچگان – ساوه به یک دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت: راننده در پاسخ به ماموران درباره کالای بارگیری شده تصریح کرد: بار خودرو پوشاک بوده و آن را به مقصد تهران بارگیری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: با بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده مشخص شد بارنامه جعلی بوده و در ادامه خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

قدمی اظهارکرد: ‌نهایتاً در بازرسی از خودرو مذکور ۴۰۰۰ ثوب شلوار خارجی و ۲۵۸۰ ثوب پیراهن به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: در این رابطه پرونده ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccsmqi.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما