شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 43961
منبع : خبرگزاری فارس
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

یاسین‌پیشرو قم از شهرداری ساوه امتیاز گرفت/ سقوط یک پله‌ای شاگردان حیدریان

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در آخرین بازی از نیم‌فصل نخست مسابقات فوتسال باشگاه‌های برتر کشور برابر شهرداری ساوه به یک تساوی ارزشمند رسید اما یک پله در جدول نزول کرد.
یاسین‌پیشرو قم از شهرداری ساوه امتیاز گرفت/ سقوط یک پله‌ای شاگردان حیدریان
به گزارش قم نیوز، دیدارهای نیم‌فصل نخست از هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بین 14 تیم لیگ برتری امروز جمعه پنجم آذر ماه هفته دوازدهم خود را سپری کرد و تیم‌ها در هفت مسابقه حساس به مصاف یکدیگر رفتند.

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم که از هفته هفتم نیم‌فصل نخست لیگ برتر نتایج خوبی در مصاف با حریفان خود کسب نکرده‌اند، امروز در آخرین بازی خارج از خانه با هدف جبران امتیازات از دست رفته، برابر تیم شهرداری ساوه به میدان رفت و با این تیم به تساوی رسیدند.

نماینده فوتسال استان قم که در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نسبت به تیم شهرداری ساوه دو امتیاز بیشتر داشت، در روزی که تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل محرومیت به همراه نداشت، با انگیزه کسب امتیاز تمام توان خود را برابر حریف به کار گرفت و با اینکه بارها موقعیت‌‌های گلزنی حریف را مهار کرد، در پایان با حریف به تساوی بدون گل دست یافت و یک امتیاز شیرین کسب کرد.

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم در دقایق زیادی از این بازی مجبور به دفاع از دروازه خودی بودند زیرا تیم شهرداری ساوه با حملات فراوان به دنبال کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز بود اما عملکرد موفق یاسین‌پیشرو قم در کارهای دفاعی مانع از کامیابی تیم شهرداری ساوه شد.

در این دیدار ساوه‌ای‌ها چندین بار تا آستانه فروپاشی دروازه تیم یاسین‌پیشرو قم پیش رفتند اما هر بار درخشش دروازه‌بان و مدافعین نماینده فوتسال قم این تیم را ناکام گذاشت تا شاگردان محمدرضا حیدریان آخرین دیدار خارج از خانه خود از نیم‌فصل نخست فوتسال باشگاه‌های برتر ایران را با کسب یک امتیاز به پایان برسانند.

نماینده فوتسال استان قم که در نیم‌فصل نخست مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود در پنج مسابقه تن به شکست داده، دو تساوی در کارنامه دارد و در پنج بازی نیز حریفان را شکست داد، جمع امتیازات خود را به 17 امتیاز رساند و البته یک پله در جدول پائین‌تر آمد.

فوتسالیست‌های تیم یاسین‌پیشرو قم که تا قبل از جدال با تیم شهرداری ساوه در مکان هفتم جدول لیگ برتر فوتسال حضور داشتند به دلیل برتری لبنیات ارژن فارس برابر تیم آذرخش هرمزگان، با رقیب شیرازی خود در امتیاز 17 برابر شدند اما تیم ارژن به لطف تفاضل گل بهتر خود یک رده بالاتر از یاسین‌ در مکان هفتم ایستاد و شاگردان حیدریان به مکان هشتم جدول رده‌بندی رفتند.

از نیم‌فصل نخست مسابقات هجدهمین دوره لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های ایران تنها یک هفته دیگر باقی مانده و نماینده فوتسال قم هفته آینده در دیداری فوق‌العاده حساس برابر تیم صدرنشین لیگ هجدهم یعنی صنایع‌ گیتی‌پسند اصفهان قرار می‌گیرد.

تساوی با تیم شهرداری ساوه دومین نتیجه مساوی فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم در بازی‌های این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود زیرا شاگردان حیدریان پیش از این در هفته نخست لیگ هجدهم در سالن شهید حیدریان قم با تیم فرش‌آراء مشهد به تساوی رسیده بودند و بعد از 10 هفته دوباره مساوی کردند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccsoq0.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما