چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 24971

مسابقات فوتسال جام رمضان در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور بازیکنان مطرح و ملی‌پوش در ترکیب تیم‌های شرکت کننده در این جام خبر داد.
مسابقات فوتسال جام رمضان در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، یدالله یامولا  اظهار داشت: بازی های مرحله نخست از دوره جدید مسابقات فوتسال جام در استان قم پس از انجام قرعه کشی با حضور مدیران و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده با جدال نزدیک و دیدنی بین تیم‌های شرکت کننده در این دوره از امشب در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قم همواره یکی از قطب‌های اصلی فوتسال کشور محسوب می شود، تصریح کرد: برگزاری رقابت‌های جام رمضان نیز این فرصت و امکان را به مسئولان و همچنین باشگاه‌های فعال در فوتسال باشگاهی قم و نمایندگان قم در لیگ‌های کشوری داده است تا به شناسایی استعداهای فوتسال قم بپردازند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم افزود: جام رمضان یکی از جام‌هایی است که از سال‌ها قبل در قم قدمت دارد و هر ساله کمیته فوتسال برای آن برنامه ریزی‌ می‌کند و برگزاری آن موجب جذب جوانان بسیاری به رشته ورزشی فوتسال شده و در کنار آن به مسائل اخلاقی و معنوی نیز توجه زیادی می‌شود که این مهم یکی از شاخص‌های مهم برگزاری جام رمضان قم است.

وی در ادامه با بیان اینکه مسابقات فوتسال جام رمضان با ثبت نام ۴۰ تیم از امشب وارد مرحله مقدماتی خود می‌شود، بیان داشت: مرحله نخست این دوره از بازی‌ها به صورت گروهی به انجام خواهد رسید و طي آن هر ۵ تیم شرکت کننده در یک گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

یامولا ابراز کرد: تیم‌های شرکت کننده در اين دوره از رقابت‌های جام رمضان قم،‌ بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند و طبق قرعه کشي صورت گرفته در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله دوم را کسب می‌کنند.

وی عنوان داشت: طبق برنامه ريزي صورت گرفته از امشب در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی در حضور تماشاگران علاقمند به فوتسال به مصاف یکدیگر می‌روند و بازی‌ها هر شب از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccsoqi.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما