?>?> آغاز فصل جدید فوتسال باشگاه‌های قم از دوازدهم آذر ماه | قم نیوز
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 16961
با رقابت 12 تیم انجام می‌شود

آغاز فصل جدید فوتسال باشگاه‌های قم از دوازدهم آذر ماه

قم نيوز : قم نیوز: فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های استان قم با جدال تیم‌های مدعی از دوازدهم آذر ماه آغاز می‌شود.
آغاز فصل جدید فوتسال باشگاه‌های قم از دوازدهم آذر ماه
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی بزرگسالان باشگاه‌های قم با رقابت 12 تیم برای کسب عنوان قهرمانی، از دوازدهمین روز آذر ماه آغاز می‌شود.
 
بعد از برگزاری رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های فوتبال استان قم و همچنین شروع رسمی بازی‌های لیگ رده سنی جوانان فوتسال قم، دوره جدید رقابت‌های لیگ دسته اول بزرگسالان فوتسال باشگاه‌های قم نیز از هفته آینده شروع خواهد شد.
 
این در شرایطی است که برگزاری منظم مسابقات لیگ در سطح استان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته فوتسال هیئت فوتبال بوده و این اهتمام و پیگیری موجب شده در سال‌های اخیر استعدادهای بسیار خوبی در فوتسال قم شناسایی شده و در تیم‌های مختلف باشگاهی قم در سطح اول فوتسال کشور بدرخشند.
 
همچنین باشگاه‌های متعددی با برخورداری از مدیران و مربیان دلسوز و با دانش در فوتسال فعال هستند و همین امر موجب شده تا تیم‌های قمی برای حضور در لیگ‌های کشور نیازی به بازیکنان غیر بومی نداشته باشند و قم صادرکننده فوتسالیست به دیگر تیم‌های کشور نیز باشد.
 
کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم برای بهتر شدن سطح کیفی رقابت‌های لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های قم بعد از ثبت نام تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، در نهایت برنامه‌ریزی برگزاری لیگ جدید را با اعلام آمادگی 12 تیم انجام داد.
 
برگزاری رقابت‌های لیگ فرصت بسیار خوبی برای شناسایی استعدادهای فوتسال استان است زیرا قم از میانه‌های دهه 80 که استارت برگزاری این رقابت‌ها زده شد، از این طریق معرفی‌کننده بهترین فوتسالیست‌ها حتی به تیم‌های دیگر استان‌ها بوده است.
 
برگزاری مسابقات لیگ فوتسال در سطح استان این امکان را به وجود آورده که استعدادهای نهفته فوتبال قم توسط مربیان و کارشناسان شناسایی شده و در آینده آن‌ها در میادین و تیم‌های مختلف به عنوان سرمایه‌های فوتسال قم ظاهر شوند.
 
این در حالی است که مسابقات فوتسال لیگ استانی در رده سنی بزرگسالان در قالب دسته‌های اول و دوم برگزار می‌شود و در فصل جدید مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم 12 تیم برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان تیم قهرمان به عنوان نماینده فوتسال استان قم به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور معرفی خواهد شد.
 
در این مسابقات که به صورت دوره‌ای و البته به شکل تک بازی برگزار خواهد شد، تیم‌های فوتسال صدراسیستم، پارسا، شهید رئیس کرمی، آرش، آبادگران، آهن آلات عمار یاسر، شهرداری دستجرد، آرمان، تائو، امید، ذاکر و فرید با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccsoqs.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما