دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : 48191
منبع : خبرگزاری فارس
پنجشنبه 28 ارديبهشت ماه انجام مي شود

رقابت بانوان تكواندوكار قم در 5 رده سني

قم نيوز : قم نیوز: نايب‌رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم گفت: دختران مستعد تكواندو قم در پنج رده سني براي كسب عناوين برتر مسابقات قهرماني استان به رقابت مي‌پردازند.
پنجشنبه 28 ارديبهشت ماه انجام مي شود، رقابت بانوان تكواندوكار قم در 5 رده سني
پنجشنبه 28 ارديبهشت ماه انجام مي شود، رقابت بانوان تكواندوكار قم در 5 رده سني
به گزارش قم نیوز، مریم یقینی امروز اظهار کرد: مسابقات تکواندو بانوان استان قم روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه در بخش مبارزه و در پنج رده سنی شکوفه‌ها، خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان دارای کمربند سبز، آبی، قرمز و مشکی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام حضور در این رقابت‌ها به پایان رسیده، اضافه کرد: رقابت شکوفه‌ها با حضور متولدین دهم دی‌ماه سال 1387 به بالا برگزار می‌شود و در رده سنی خردسالان تنها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1384 تا دهم دی‌ماه سال 1387 به رقابت خواهند پرداخت.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم اضافه کرد: در رده سنی نونهالان شاهد رقابت تکواندوکاران دختر متولد یازدهم‌ دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی‌ماه سال 1384 خواهیم بود و در رده سنی نوجوانان نیز متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1381 برای کسب عناوین برتر به میدان می‌روند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های رده سنی جوانان با حضور متولدین دهم دی‌ماه سال 1378 به بالا برگزار می‌شود، بیان کرد: ارائه اصل کارت بیمه ورزشی سال 96 به همراه یک قطعه عکس در زمان وزن‌کشی الزامی است و از ثبت نام افرادی که مشخصات آنها با اطلاعات فرد داوطلب در بانک اطلاعات فدراسیون مغایرت داشته باشد ممانعت می‌شود.

یقینی در ادامه از آغاز ثبت‌‌نام‌ دوره‌ تئوری ‌مربیگری‌‌ درجه سه این رشته در قم خبر داد و افزود: داوطلبان می‌توانند پس از واریز هزینه حضور در این دوره به حساب هیأت‌‌ تکواندو استان قم، و تحویل فیش واریزی و مدارک، تصویر آخرین دان، کارت ملی و یک قطعه عکس خود برای ثبت‌نام به دفتر هیأت‌‌ مراجعه کنند.

وی در پایان اظهار کرد: کمیته آموزش هیأت‌‌ تکواندو از مربیان، داوران و علاقمندان این رشته برای تکمیل کادر اجرایی واحدهای زیر مجموعه خود شامل واحد توسعه ورزش تکواندو، تحقیقات و پژوهش، دانش‌افزایی، ارزشیابی و اجرایی دعوت به همکاری کرده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccssq0.2bq4o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما