سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 31171
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم
در ديدار با سرپرست استانداري قم مطرح شد:

نامه شهردار قم به دكتر روحاني

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به بدهي‌هاي شهرداري قم به دولت گفت: در نامه‌اي به رئيس جمهور مسائل را تشريح كرده‌ام و با شناختي كه از ايشان داريم مي‌دانيم كه نسبت به مسائل مطرح شده اشراف داشته و به شهر كريمه اهل بيت عنايت ويژه خواهند نمود.
نامه شهردار قم به دكتر روحاني
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی سقاييان نژاد در ديدار با سرپرست استانداري قم اظهار داشت: از انتصاب حضرتعالي به اين سمت خرسنديم و اميدواريم كه در سايه تعامل و همكاري بتوانيم خدماتي در شان كريمه اهل بيت(س) را به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س) ارائه كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بدهي ۱۵۰۰ ميليارد توماني شهرداري قم بيان كرد: هر دو روز به دليل سودي كه حساب مي‌شود يك ميليارد تومان به اين بدهي‌ها افزوده مي‌شود.

شهردار قم با بيان اينكه در مقابل اين بدهي، شهرداري قم نيز ۳۵۰ ميليارد تومان از دولت مطالبه دارد افزود: بايد بررسي جامع و همه جانبه داشته و براي حل اين مشكل چاره‌انديشي كرد و راهكار ارائه داد.

وي با بيان اينكه اين ميزان بدهي دو برابر درآمد نقدي شهرداري قم در سال جاري است گفت: اين مسائل موجب شده است كه در روند اجراي پروژه‌هاي شهري خلل ايجاد شده و كمبود نقدينگي گره‌هايي را در كار ايجاد كرده است.

سقاييان نژاد با بيان اينكه شهرداري قم به دنبال اين نيست كه بخواهد از اين بدهي شانه خالي كند، اظهار كرد: راهكارهايي را بررسي و تدوين كرده‌ايم ولي سودي كه به اين بدهي تعلق مي‌گيرد بايد متوقف شود تا بتوانيم اين راهكارها را اجرايي كنيم.

وي در ادامه با اشاره به اينكه در خصوص اين مشكل و بدهي‌هاي شهرداري‌ قم نامه‌اي به رئيس جمهور نوشته و مسائل را تشريح كرده‌ است گفت: اميدواريم كه بتوانيم در اين خصوص به راهكارهاي عملي و اجرايي برسيم و در سايه تعامل و همكاري مشكلات را برطرف كنيم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccssq1.2bqsm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

ا
سلام.
مشکل سايت شما
وقتی روی خبری کليک می کنی در صفحه جديد باز نمی شود.
روی صفحه قبلی باز می شود.