جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 51151
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم:

قم صاحب نخستين سهميه تيم ملي جوجيتسو شد

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از موفقيت اين هیأت‌ در كسب نخستين سهميه تيم ملي از رشته جوجيتسو خبر داد.
قم صاحب نخستين سهميه تيم ملي جوجيتسو شد
قم صاحب نخستين سهميه تيم ملي جوجيتسو شد
به گزارش قم نیوز، علیرضا معتضدی امروز اظهار کرد: بخش کاتا در هیأت‌ قم بیش از یک دهه است که در مسیر موفقیت به کار خود ادامه می‌دهد و افتخارات زیادی از میادین داخلی و برون‌مرزی کسب کرده، ضمن اینکه در بخش شیایی نیز پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی بسیار خوب و قابل توجه هیأت‌ و همچنین مرتضی سریشی مسوول پرتلاش کمیته جوجیتسو هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش همراه با یوسف فرج‌اللهی دبیر این کمیته اتفاقات بسیار خوبی در جوجیتسو قم رخ داده است و نوید آینده‌ای درخشان در این رشته را می‌دهد.

معتضدی در ادامه با بیان اینکه از این هفته تمرین مشترک جوجیتسوکاران استان قم به میزبانی باشگاه جودو انصارالمهدی (عج) آغاز شده است، افزود: کمیته جوجیتسو هدف خود از این اردو و برنامه‌های تمرینی را شناسایی افراد مستعد و آماده برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور قرار داده است.

دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با بیان اینکه قهرمان‌پروری و پشتوانه‌سازی برای تیم‌های استان و تیم ملی جوجیتسو دیگر هدف هیأت‌ از توجه ویژه به جوجیتسو است، افزود: با توجه به حضور افراد علاقمند در این رشته و همچنین کارهای بسیار خوبی که انجام شده، جوجیتسو قم به زودی به افتخارات زیادی دست خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی قابل توجه در این رشته که پس از راه‌اندازی رسمی کمیته جوجیتسو در هیأت‌ جودو و کوراش قم انجام شده و همچنین اهمیت ویژه هیأت‌ به این رشته رزمی، خوشبختانه با درخشش ناصر مربویا سهمیه تیم ملی به عنوان یک موفقیت بزرگ در این رشته به دست آمده است.

معتضدی در ادامه به موفقیت جدید به دست آمده برای این هیأت‌ ورزشی اشاره و ابراز کرد: این هفته نخستین دوره مربیگری سطح یک کشور برگزار شد و شاهد موفقیت سه تن از مربیان دفاع شخصی استان قم‌ یعنی امیرحسین نیازمند ، یوسف فرج‌اللهی و مرتضی سریشی در این دوره بودیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccssqp.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما