شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 39001
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم خبر داد

اعطای گواهی‌نامه دوره‌های تربیت معلم به 3500 نفر

قم نيوز : قم نیوز: مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم از اعطای گواهی‌نامه دوره‌های تربیت معلم قرآن به 3 هزار و 500 نفر شرکت‌کننده خبر داد.
اعطای گواهی‌نامه دوره‌های تربیت معلم به 3500 نفر
به گزارش قم نیوز، محمدعلی اسدتاش با اشاره به فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم اظهار کرد: پانزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه‌های قرآنی دانشجویان که از ابتدای سال 94 تاکنون دفاع شده همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود که پس از ارزیابی هیأت داوران به بهترین پایان‌نامه‌های قرآنی جوایزی اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال پایان‌نامه‌ها 17 خرداد است که دانشجویان می‌توانند پایان‌نامه‌های خود را به آدرس پستی ساختمان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اداره پشتیبانی از فعالیت‌های دینی و قرآنی و آدرس الکترونیکی quranmsrt.ir@gmail.com ارسال کنند.

مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم با اشاره به برنامه‌های قرآنی تا پایان سال گفت: جلسه هم‌اندیشی با حضور اساتید دانشگاه قم، به ویژه گروه علوم قرآن و حدیث و ابوالفضل خوش‌منش، دبیر کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اعطای گواهی‌نامه دوره‌های تربیت معلم قرآن به 30 نفر از دانشجویان شرکت‌کننده در سی و هفتمین دوره تربیت معلم قرآن در سطح مقدماتی و تکمیلی تا 25 خرداد امسال صورت می‌گیرد.

اسدتاش با بیان اینکه تاکنون به حدود 3 هزار و 500 نفر گواهی‌نامه دوره تربیت معلم قرآن اعطا شده است، گفت: روش تدریس، روخوانی، تجوید عملی و نظری و مبانی صوت و لحن در بخش مقدماتی این دوره ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده مرحله منطقه‌ای به مرحله کشوری سی و یکمین جشنواره مسابقات قرآن دانشجویان سراسر کشور شهریور در دانشگاه سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccsxq1.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما