شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 22081

کشتی گیران قمی حریفان خود را شناختند

قم نيوز : قم نیوز: محمد جواد رضایی و حسین ابراهیمی کشتی گیران قمی در مسابقات کشتی بین المللی جام فدراسیون آذربایجان حریفان خود را شناختند.
کشتی گیران قمی حریفان خود را شناختند
به گزارش قم نیوز، مسابقات کشتی بین المللی آزاد و فرنگی جمهوری آذربایجان از امروز در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز می‌شود و در ترکیب تیم ملی کشتی کشورمان ۲ کشتی گیر قمی حضور دارند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام فدراسیون آذربایجان از امروز به مدت ۴ روز در شهر باکو برگزار می‌شود و از قم نیز ۲ کشتی گیر نوجوان در کشتی فرنگی به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند.

بر این اساس در وزن ۴۲ کیلوگرم محمد جواد رضایی و در وزن ۶۳ کیلوگرم حسین ابراهیمی دو نوجوان قمی هستند که برای حضور در این رقابت‌ها فردا همراه با تیم منتخب کشورمان عازم آذربایجان شدند.

فرنگی کاران نوجوانان دیروز پس از ورود به باکو روی باسکول رفتند و پس از انجام وزن کشی، حریفان خود را شناختند.

این مسابقات در ۱۰ وزن و با حضور ۱۳ کشور در مجموعه ورزشی توفیق بهرام اف باکو برگزار می‌شود و این در حالی است که این رقابت‌ها در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی طی روزهای ۳۰ فروردین تا ۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

امروز در رشته فرنگی نوجوانان روی تشک می‌روند و بدین ترتیب دو کشتی گیر قمی نیز امروز با حریفان خود مبارزه می‌کنند و فردا مسابقات فرنگی جوانان برگزار می‌شود.

هدف از اعزام تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان به آذربایجان محک آمادگی ملی پوشان و تجربه بین المللی بیشتر به منظور شرکت در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در آینده است.

در تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اعزامی به جام فدراسیون جمهوری آذربایجان در وزن ۴۲ کیلوگرم محمدجواد رضایی، در وزن ۴۶ کیلوگرم مصطفی کلاوی، در وزن۵۰ کیلوگرم حامد تاب و علی گوران، در وزن ۵۴ کیلوگرم میثم دلخانی، در وزن ۵۸ کیلوگرم محمدحسین حسینی و علیرضا افتخاری مقدم، در وزن ۶۳ کیلوگرم حسین ابراهیم، در وزن ۶۹ کیلوگرم علی احمد پورترکی، در وزن ۷۶ کیلوگرم سعید یوسفی، در وزن ۸۵ کیلوگرم حامد احمدزاده و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم حمیدرضا کریمی حضور دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccsxqi.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما