يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 47480
منبع : خبرگزاری فارس
همراه با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر

رسانه‌های فعال نوروز در قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: رسانه‌های فعال نوروز شنبه شب با حضور جمعی از مدیران استانی در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم تجلیل شدند.
رسانه‌های فعال نوروز در قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم شنبه شب با حضور جمعی از مدیران استانی در تالار معصومیه فرمانداری برگزار و در حاشیه این نشست از دستگاه‌های اجرایی برتر تقدیر شد.

در ابتدای این جلسه معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته تمایل زائران برای اقامت در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها بهبود پیدا کرده است، تصریح کرد: باید در راستای اطلاع‌رسانی و راهنمایی به زائران فعالیت‌های گسترده‌تری انجام شود.

یونس عالی‌پور خاطرنشان کرد: حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برنامه‌های فرهنگی مطلوبی داشته که سبب افزایش رضایتمندی زائران و مسافران شده است.

همچنین معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم طی سخنانی در این مراسم یادآور شد: مجموعه‌هایی که مجوز ایستگاه‌های صلواتی را صادر می‌کنند باید در اتاق مشخصی گردهم آیند تا داوطلبان ایستگاه‌های صلواتی با مشکل خاصی مواجه نباشند؛ ایستگاه‌هایی که از خارج شهر قم نیز هستند باید شناسایی و بررسی شوند تا مشکل خاصی نداشته باشیم.

امیر سامع با اشاره به اینکه نیمه شعبان سال گذشته در بیشتر ساعات مشکل سد معبر را نداشته‌ایم، اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز همانند سال گذشته چادر خواب‌ها را هم ساماندهی کنیم.

فرماندار قم به عنوان دیگر سخنران این نشست با تاکید بر اینکه شهرداری امسال متفاوت‌تر از سال گذشته در صحنه‌خدمات‌رسانی به زائران حضور داشته است، مطرح کرد: این مجموعه از ظرفیت‌های مختلف برای اسکان زائران، تنظیف شهر، تسهیل ترافیک و مدیریت ناهنجاری‌ها استفاده کرده است.

رضا سیار با بیان اینکه نمایندگان بخش خصوصی باید در جلسات ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم حضور داشته باشند، عنوان کرد: حضور این افراد سبب می‌شود که ستاد از مشکلات بخش خصوصی آگاه شود و در نتیجه خدمات‌رسانی به مردم کیفیت بیشتری داشته باشد.

در پایان این مراسم استاندار قم به ایراد سخن پرداخت و خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های صلواتی اقدام مطلوبی است اما این برنامه‌ها باید در راستای تسهیل روند تردد باشد نه اینکه مانعی برای تردد زائران شود و نارضایتی عمومی را به دنبال داشته باشد به همین علت چیدمان ایستگاه‌های صلواتی و موقعیت مکانی آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای مراسم نورافشانی نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران یاد کرد و گفت: امسال می‌توانیم به صورت همزمان نورافشانی کوچک‌تری در حرم حضرت معصومه(س) نیز داشته باشیم چرا که حرم این بانوی کریمه قطب فرهنگی استان است و این مکان مقدس باید در ذهن مخاطب نیمه شعبان یادآوری شود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم خبرگزاری‌های فارس، تسنیم، مهر و ایرنا نیز به عنوان رسانه‌های فعال نوروز در نشست ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم تجلیل شدند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccx0q0.2bqm48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما