چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : 34420
در هفته نخست لیگ دسته یک کشور صورت می‌گیرد

جدال قم با یزد در آغاز تلاش برای صعود به لیگ برتر

قم نيوز : قم نگار: نماینده فوتسال استان قم در نخستین دیدار خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف نماینده یزد می‌رود.
جدال قم با یزد در آغاز تلاش برای صعود به لیگ برتر
به گزارش قم نگار، در حالی که ۱۴ تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارند ۱۶ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتسال ایران برای به دست آوردن دو سهمیه صعود به لیگ برتر از نیمه دوم آبان‌ماه رقابت خود را در فصل جدید این لیگ آغاز می‌کنند.

براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران استارت دیدارهای فصل جدید لیگ دسته یک فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور از بیست و نهمین روز آبان‌ماه زده می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، کار خود را در دو گروه هشت تیمی به طور رسمی شروع خواهند کرد.

این در حالی است که مراسم قرعه‌کشی بازی‌های فصل جدید لیگ دسته یک فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور دبیر سازمان لیگ فوتسال، مسئول داوری فوتسال دپارتمان داوری و نمایندگان ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات در سازمان لیگ برگزار شد و گروه‌بندی‌ لیگ جدید صورت گرفت.

بر همین اساس تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های ایران در دو گروه بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت انجام می‌دهند تا از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

در گروه نخست مقدماتی این دوره از رقابت‌ها تیم‌های فوتسال پایاسازه تبریز، هیئت اصفهان، پاس‌قوامین تهران، بازرگانی ایده‌آل یزد، لبنیات‌ارژن شیراز، ایران‌جهان مشهد، استقلال‌نوین ماهشهر و آتلیه‌طهران قم بازی‌های خود را برای صعود به مرحله پایانی انجام می‌دهند.

همچنین در گروه دوم از مقدماتی فصل جدید لیگ دسته یک فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری ساوه، رسالت کرمان، زاگرس خوزستان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، پنت‌هاوس مشهد، شاهد شیراز، کشاورز قزوین و چکاد آتیه‌جوان شهریار به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که نمایندگان فوتسال قم و شهریار با کسب مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی بازی‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور مجوز حضور در لیگ دسته یک را به دست آورده‌اند، اما در مرحله مقدماتی لیگ جدید با یکدیگر هم‌گروه نشده‌اند.

دیدارهای هفته نخست از فصل جدید بازی‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه بیست و نهم آبان‌ماه برگزار می‌شود و در یکی از دیدارهای مهم برای فوتسال‌دوستان قمی، تیم فوتسال قم در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم بازرگانی ایده‌آل یزد خواهد رفت.

با توافقی که بین مسئولان باشگاه‌های آرش‌نوین ایرانیان قم و آتلیه‌طهران قم صورت گرفته است، نماینده فوتسال استان قم با نام آتلیه‌طهران در مسابقات این فصل لیگ دسته یک قهرمانی باشگاه‌های کشور به میدان خواهد رفت تا بخت خود را برای صعود به لیگ برتر بیازماید.

*برنامه مسابقات هفته نخست لیگ دسته یک فوتسال کشور:

جمعه ۲۹ آبان‌ماه از ساعت ۱۵

گروه نخست:

لبنیات ارژن شیراز ـ هیئت اصفهان

پایاسازه تبریز ـ پاس‌قوامین تهران

ایران‌جهان مشهد ـ استقلال‌نوین ماهشهر

بازرگانی ایده‌آل یزد ـ آتلیه‌طهران قم

گروه دوم:

رسالت کرمان ـ شهرداری ساوه

کشاورز قزوین ـ چکاد آتیه‌جوان شهریار

دانشگاه آزاد تهران ـ پنت‌هاس مشهد

زاگرس خوزستان ـ شاهد شیراز

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccx0q1.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما