شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 24430

برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت شهدای ۷ تیر در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در جلسه شورای هماهنگی استان از برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت شهدای ۷ تیر در استان قم خبرداد.
برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت شهدای ۷ تیر در قم
به گزارش قم نیوز، نصرت‌الله لطفی امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع بزرگداشت شهدای هفت تیر در قم با اشاره به لزوم تکریم خانواده شهدای این روز اظهار کرد: لازم در ین مناسبت دو موضوع تکریم خانواده های شهدا و تیین شخصیت های این روز مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به رویکرد برنامه های بزرگداشت ۷تیر افزود: ۷تیر فرصتی است که باید از آن به نحو مطلوب استفاده شود و نباید تنها به برگزاری مراسمات بسنده کنیم.

وی با تاکید براینکه فاجعه ۷تیر اوج عداوت استکبار نسبت به انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: این حادثه باید برای جامعه تبیین شود چرا که خصومت استکبار مربوط به دیروز و امروز نیست.

لطفی با بیان اینکه پرداختن به ریشه های بنیادین نظام دینی و خدشه ناپذیر بودن آن را از دیگر موضوعات مهمی دانست که باید به آن پرداخته شود، گفت: پس از حادثه ۷تیر دوستداران و دلسوزان نظام در آن شرایط نشان دادند که بحث قانونگذاری نظام دینی متوقف نشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه پرداختن به زوایای گوناگون این حادثه وظیفه همه است، خاطرنشان کرد: تکریم خانواده های شهدا در قالب یادواره ها انجام می شود اما مهمترین نکته تبیین ابعاد فاجعه ۷ تیر و صلابت نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ وزارتخانه شهید ۷ تیر دارند، عنوان کرد: استان قم با ۱۳ شهید بیشترین آمار شهدای ۷ تیر دارند که بنا داریم با همکاری بنیاد شهید مراسمی برای این شهدا برنامه ریزی کنیم.

لطفی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای ۷ تیر را از دیگر برنامه های این مناسبت برشمرد و اظهار کرد: عصر جمعه ۶ تیرماه ساعت ۶ عصر در گلزار شهدای شیخان مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای هفت تیر نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccx0qi.2bq018laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما