يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 46300
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مسوولیت حادثه مترو با پیمانکار است/شهرداری نظارت دقیقی بر ایمنی پروژه‌های شهری داشته باشد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه پیمانکار باید پاسخگوی حادثه مترو باشد گفت: مسوولیت این حادثه با پیمانکار بوده و شهرداری هم به عنوان کارفرما باید نظارت دقیق داشته باشد و هرجا مشکل ایمنی داریم کتباً ابلاغ و پیگیری برای رفع شود.
مسوولیت حادثه مترو با پیمانکار است/شهرداری نظارت دقیقی بر ایمنی پروژه‌های شهری داشته باشد
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی  در دویست و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهرداری قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم با این حضور پرشور حماسه‌ای دیگر آفریدند و پیامی مهم به یاوه‌گویی‌ها و دشمنی‌های آمریکا بود.

وی گفت: این نادانی دشمن ما است که هرساله در نزدیکی ۲۲ بهمن ملت ما را تهدید می‌کنند و بستری برای حضور پرشورتر مردم در این رویداد فراهم می‌کنند.

بیاتی با اشاره به حادثه ریزش در کارگاه مترو اظهار کرد: این حادثه می‌توانست بسیار خطرناک‌تر و بزرگ‌تر باشد و لطف خدا بوده که همه خارج شده بودند و این باید برای ما درس عبرت باشد و از این تجربه استفاده کنیم تا حوادث مشابه رخ ندهد.

وی با تاکید بر اینکه پیمانکار باید پاسخگوی این حادثه باشد اظهار کرد: مسوولیت این حادثه با پیمانکار بوده و شهرداری هم به عنوان کارفرما باید نظارت دقیق داشته باشد و هرجا مشکل ایمنی داریم کتباً ابلاغ و پیگیری برای رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه نظارت شهرداری در پروژه مترو دقیق‌تر و با قوت بیشتری باشد گفت: در پروژه مترو نقاط خطرساز بسیاری وجود دارد که نیاز است دقت زیادی در ایمنی صورت گرفته و از تکرار حوادث مشابه جلوگیری شود.

وی ضمن تقدیر از تمام امدادرسانان در این حادثه خاطرنشان کرد: علی رغم خطرات زیادی که وجود داشت شاهد فعالیت چشمگیر آتش نشانی بودیم که جای تقدیر دارد.

وی با تاکید بر ضرورت بررسی دقیق و کارشناسی دلایل رخداد حادثه ریزش کارگاه مترو خاطرنشان کرد: کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر نیز در خصوص دلایل این حادثه پیگیری دقیقی داشته و گزارشی به صحن علنی بدهند.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdccx1q0.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما