شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : 30370
مدیرکل ورزش و جوانان قم:

زورخانه حضرت ابوالفضل (ع) در قم افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه تعداد زیادی از اماکن ورزشی در قم وجود دارند که بهسازی، نوسازی یا تکمیل آن‌ها در اولویت برنامه‌های عمرانی قرار دارد، گفت: زورخانه حضرت ابوالفضل (ع) در قم افتتاح می‌شود.
زورخانه حضرت ابوالفضل (ع) در قم افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی اظهار داشت: در راستای توسعه فضاهای ورزشی و افزایش سرانه ورزشی قم، افتتاح یک فضای ورزشی دیگر در زمینه ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: زورخانه حضرت ابوالفضل (ع) روز جمعه اول خرداد در مراسمی افتتاح می‌شود و مراسم بهره‌برداری از این سالن ورزش‌های پهلوانی با حضور تنی چند از مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: پیش از این ۳ سالن ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در قم وجود داشت و افتتاح زورخانه حضرت ابوالفضل (ع) نیز در زمره برنامه‌های دهه فجر قرار داشت اما به‌دلیل تکمیل عملیات عمرانی در ‌‌نهایت روز جمعه افتتاح می‌شود.

عابدی بیان کرد: تعداد زیادی از اماکن ورزشی در قم وجود دارند که بهسازی، نوسازی یا تکمیل آن‌ها در اولویت برنامه‌های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد و برای انجام این فرآیند، با بخش خصوصی مشارکت صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: اخیراً ۱۱ پروژه از طرح‌های ورزشی قم شامل چند سالن چند منظوره و استخر به عنوان پروژه‌های نیازمند اقدام تکمیل و نوسازی اعلام شده است که بخش خصوصی می‌تواند در هر یک از این طرح‌ها با وزارت ورزش قرارداد مشارکت امضا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم خاطرنشان کرد: در دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان در زمینه شیوه مشارکت بخش خصوصی در تکمیل اماکن ورزشی نیمه‌تمام یا نیازمند نوسازی، منافع بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccx1q1.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما