سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 26870

بازیکنان صبا شکست برابر تراکتورسازی را از ذهن خود بیرون کنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان این که بازیکنان صبا شکست برابر تراکتورسازی را از ذهن خود بیرون کنند گفت: برای شکست پرسپولیس در قم انگیزه زیادی داریم و صبا با صلابت و آمادگی بالا مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.
بازیکنان صبا شکست برابر تراکتورسازی را از ذهن خود بیرون کنند
به گزارش قم نیوز، عباس جهان بینی اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از آمادگی بالا و انگیزه وافر بازیکنان این تیم برای رویارویی با پرسپولیس تهران خبر داد. خوشحالم که تیم صبا از آغاز لیگ تا کنون و به خصوص در دیدار با تراکتورسازی بازی با کیفیتی ارائه کرد.

وی گفت: به نظر من مردم و تمامی آنهایی که اهل فوتبال هستند قبول دارند که صبا در مقابل تراکتورسازی منطقی، هوشمند و حساب شده بازی کرد و چنانچه کمتر اشتباه داشتیم می‌توانستیم از این بازی با کسب امتیاز و حتی با پیروزی خارج شویم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم افزود: با شکست در مقابل تراکتورسازی تبریز چیزی تمام نشده بلکه باید از این باخت درس بگیریم و برای آینده فکر و برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته و نتایج خوبی بگیریم.

جهان بینی بیان کرد: این باخت چیزی از شایستگی‌های تیم صبای قم کم نمی‌کند بلکه به بازیکنان و کادر فنی ما انگیزه می‌دهد که با صلابت و انگیزه وافر در هفته ششم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در مقابل تیم پرسپولیس تهران قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: بازی خوب بازیکنان صبا در مقابل تراکتورسازی تبریز نشان داد که تیم ما می‌تواند در آینده موفقیت‌های خوبی کسب کند به شرط اینکه از اشتباهات درس بگیریم و بپذیریم که حتی داور هم ممکن است اشتباه کند اما ما باید حداقل اشتباه را داشته باشیم و مصمم به هدفی که به دنبال آن هستیم فکر کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم خاطرنشان کرد: بازیکنان صبا باید باخت در هفته پنجم مقابل تراکتورسازی تبریز را کاملا از ذهن خود بیرون کنند و از هم اکنون برای بازی هفته ششم لیگ بر‌تر در مقابل پرسپولیس تهران و کسب یک پیروزی ارزشمند در خانه تلاش کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccx4qi.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما