چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : 37670
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پردیس فارابی قم دانشگاه تهران خبر داد

پرداخت اعتبار 4 میلیارد تومانی برای احداث استخر «خلیج فارس»

قم نيوز : قم نیور: رئیس پردیس فارابی قم دانشگاه تهران از هزینه کردن 4 میلیارد تومان اعتبار برای احداث خلیج فارس خبر داد.
پرداخت اعتبار 4 میلیارد تومانی برای احداث استخر «خلیج فارس»
به گزارش قم نیوز، محمد مقیمی عصر امروز در آیین افتتاح استخر سرپوشیده «خلیج فارس» که در تالار فرهنگ پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم برگزار شد، با بیان اینکه عملیات استخر احداث خلیج فارس با نزدیک به 2 هزار متر زیربنا، نزدیک به 18 ماه به طول انجامیده است، اظهار کرد: برای احداث این استخر نزدیک به 4 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان و کارمندان پردیس فارابی قم دانشگاه تهران رتبه‌های مناسبی را در رشته‌های ورزشی کسب کرده‌اند، اظهار کرد: این مجموعه نزدیک به 12 هزار متر مربع فضای ورزشی دارد و می‌توان گفت نزدیک به سه متر سرانه ورزشی برای هر دانشجو در نظر گرفته شده است.

رئیس پردیس فارابی قم دانشگاه تهران از فعالیت دانشجویان در دو زمین چمن مصنوعی و طبیعی در این مجموعه دانشگاهی یاد و خاطرنشان کرد: امکانات ورزشی این مجموعه پاسخگوی نیاز دانشجویان نیست که امیدواریم با عنایت‌های بیشتر مسئولان بتوانیم در سال‌های آینده امکانات ورزشی مطلوب‌تری را برای دانشجویان و کارمندان تهیه کنیم.

وی به برگزاری مسابقات ورزشی میان کارمندان پردیس فارابی قم دانشگاه تهران اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری این مسابقات سبب تقویت روحیه کارکنان می‌شود و به صورت مستقیم در خدمات‌رسانی مناسبت‌تر به دانشجویان تاثیر دارد.

مقیمی با اشاره به اینکه رشته مدیریت ورزشی در بخش علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد:‌ مجموعه علمی و ورزشی مطلوبی در پردیس فارابی قم دانشگاه تهران وجود دارد به همین علت این مجموعه در میان مراکز دانشگاه تهران جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده است.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdccxeq1.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما