جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 27680
رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

اهتمام جدی به تکمیل بیمارستان‌های نیمه‌تمام در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی از اهتمام جدی و اندیشیده شدن راهکارهایی برای تکمیل بیمارستان‌های نیمه‌تمام در قم خبر داد.
اهتمام جدی به تکمیل بیمارستان‌های نیمه‌تمام در قم
به گزارش قم نیوز ، علی لاریجانی پنجشنبه شب در حاشیه جلسه با وزیر بهداشت و جمعی از خیرین قم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از وزیر بهداشت که امروز وقت بسیاری را برای بررسی وضعیت بهداشت و درمان قم گذاشتند، تقدیر می‌کنم.
 
وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های وزیر بهداشت تهیه نقشه‌ جامعی برای نیازهای بهداشتی شهر قم بود و امروز شاهد هستیم که خیرین در این خصوص وارد عمل شده و نشست‌هایی برای حل مشکلات پزشکی و درمانی شهر قم برگزار شده است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایده‌های مختلف مطرح و مقرر شد که ابتدا تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام قم در اولویت قرار گرفته و راه‌هایی پیشنهاد شد.
 
وی اضافه کرد: مقرر شد همچنین در نشستی از راه‌های مطرح شده، بهترین راه حل در خصوص تکمیل بیمارستان‌های نیمه‌تمام انتخاب شده و وزارت بهداشت نیز کمک‌های لازم را خواهد داشت.
 
لاریجانی ادامه داد: بخش دیگری از جلسه مربوط به بررسی وضعیت چند بیمارستان دیگر و همچنین طرح ساخت دهکده سلامت و بیمارستان 800 تختوابی بود و در این خصوص طرح و ایده کلی مطرح شد.
 
وی ادامه داد: در این خصوص نیز قرار بر این شد که طرح مهندسی آن آماده شده و این بیمارستان با کمک خیرین احداث شده تا تحولی در بخش بهداشت و درمان محقق شود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از مراجع تقلید تشکر می‌کنم که در این زمینه حمایت کرده‌اند و پیشنهادهایی نیز در خصوص تکمیل بیمارستان‌ها ارائه کرده‌اند و حمایت‌هایی نیز داشته‌اند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdccxeqi.2bqm48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما