چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : 48290
منبع : خبرگزاری فارس
بیانیه کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم:

مردم با انتخابی آگاهانه در پی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور قدم بر خواهند برداشت

قم نيوز : قم نیوز: کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت دعوت کرد.
بیانیه کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم: مردم با انتخابی آگاهانه در پی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور قدم بر خواهند برداشت
بیانیه کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم: مردم با انتخابی آگاهانه در پی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور قدم بر خواهند برداشت
به گزارش قم نیوز، کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات 29 اردیبهشت دعوت کرد.

در بیانیه این کانون با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر حضور در انتخابات به عنوان تکلیفی الهی آمده است: ملت بزرگ ایران همچنان که تاکنون در صحنه‌های مختلف با حضور پر شورو آگاهانه خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون هزاران شهید سرافراز صیانت کرده است، این بار نیز در روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 با حضوری حماسی و انقلابی به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل خواهد کرد و با انتخابی آگاهانه در پی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور قدم خواهد برداشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم نیز ضمن شرکت در انتخابات، از اقشار مختلف جهت حضور در این حماسه ملی که پشتوانه ای برای مستضعفان عالم و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxiq0.2bq4o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما