چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 39290
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور آیت‌الله حسینی‌بوشهری

نمایشگاه قرآن و عترت استان قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه قرآن و عترت استان قم با حضور آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، شهردار قم و مسؤولان استانی افتتاح شد.
نمایشگاه قرآن و عترت استان قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم شامگاه سه شنبه هجدهم خردادماه با حضور جمعی از مسؤولان این استان در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه آیت الله ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، استاندار قم، شهردار قم و جمع دیگری از مسؤولان استانی حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت گفت: در نمایشگاهی که اکنون مورد افتتاح قرار می‌گیرد، تنها درصد کمی از ظرفیت‌های عظیم فرهنگی مرتبط با قرآن و عترت در استان قم عرضه شده است. البته من این مژده و بشارت را به فعالان قرآنی می‌دهم که ما در 6 ماهه دوم سال، نمایشگاه ویژه‌ای در حوزه معارف مفهومی و علمی قرآن در شهر قم خواهیم داشت که آن نمایشگاه، متفاوت از نمایشگاه قرآن و عترت ماه رمضان است.

آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور هم در ادامه این مراسم اظهار کرد: من کار ارزشمند مسؤولان در برپایی این نمایشگاه را می‌ستایم و امیدوارم که مردم قم و شهرهای دیگر به این نمایشگاه بیایند و از کارهای خوبی که در خصوص قرآن و مباحث قرآنی انجام شده است، بازدید کنند. جامعه ما در حقیقت یک جامعه دینی و قرآنی است و پرچمدار این جامعه، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یعنی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.  

در نهایت آیت الله محمدی ری شهری رئیس موسسه دارالحدیث و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) روبان افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت را برید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت از روز اول ماه رمضان تا روز پانزدهم این ماه مبارک از ساعت 21 و 30 دقیقه تا یک و 30 دقیقه بامداد به محل نمایشگاه دائمی استان قم واقع در انتهای خیابان خاکفرج مراجعه کنند.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccxiq1.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما